Perustettavan yrityksen verkkonäkyvyyden kehittäminen
Rantala, Matti (2023)
Rantala, Matti
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023113033170
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023113033170
Tiivistelmä
Tässä opinnäytetyössä käsitellään perustettavan terapia-alan pienyrityksen verkkonäkyvyyden ja digimarkkinoinnin kehittämistä. Työssä kuvataan verkkosivujen suunnittelua ja toteutusta sekä sosiaalisen median markkinointia. Työn tarkoituksena on seurata ja kuvailla prosessia, jonka avulla perustettava yritys voi saada näkyvyyttä verkossa ja houkutella asiakkaita. Kehittämistehtävänä on luoda toimivat verkkosivut, tuottaa niihin sisältöä ja hankkia näkyvyyttä. Opinnäytteessä käytettiin menetelminä benchmarkingia sekä kirjallisuuskatsausta.
Opinnäytetyö käsittelee myös keskeisiä käsitteitä, kuten sosiaalinen media, digimarkkinointi, hakukoneoptimointi, ja konversio-optimointi. Työn taustalla on tarve edistää hiljattain perustetun terapia-alan yrityksen digitaalista markkinointia ja näkyvyyttä.
Opinnäytetyön tuotoksina syntyi yrittäjälle verkkosivut sekä aloitettiin sosiaalisen median markkinointi eri kanavissa.
Opinnäytetyö käsittelee myös keskeisiä käsitteitä, kuten sosiaalinen media, digimarkkinointi, hakukoneoptimointi, ja konversio-optimointi. Työn taustalla on tarve edistää hiljattain perustetun terapia-alan yrityksen digitaalista markkinointia ja näkyvyyttä.
Opinnäytetyön tuotoksina syntyi yrittäjälle verkkosivut sekä aloitettiin sosiaalisen median markkinointi eri kanavissa.