Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

From prospect to Strong : how to differentiate from competitors

Köpsi, Veera (2023)

 
Avaa tiedosto
Kopsi_Veera.pdf (1.573Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Köpsi, Veera
2023
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2023122239024
Tiivistelmä
The purpose of this thesis was to explore different ways for NCAB Finland Key Account managers to differentiate from their competitors in a printed circuit board market. The thesis also explored ways to increase NCAB Finland revenue and profit, by winning more of the available market share. The theoretical framework was based on service design, customer satisfaction, emotions in business world and value-based selling. Emperical research focused on stakeholder and SWOT analysis, internal interviews, benchmarking on the best quote follow up practises and a workshop. The worksop included brainstorming and back casting, aiming to find the most efficient ways for winning more business from competitors. Results showed continuous improvement is vital for NCAB in sales to stay competitive and innovative. This involves enhancing offerings, refining processes, and staying attuned to changing customer needs. Key Account managers should adapt to market dynamics by staying informed about industry trends and competitor strategies. By embracing continuous improvement, Key Account managers can distinguish themselves as innovative and customer-focused, attracting and retaining customers in a dynamic business landscape.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste