Suomalaisen erikoisliikkeen digitaalisen markkinointiviestinnän kehitysehdotukset
Aurinko, Alexandra (2016)
Aurinko, Alexandra
2016
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202402152966
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202402152966
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana on toiminut suomalainen verkkokauppa-alan yritys. Opinnäytetyön aihe löytyi kirjoittajalta kiinnostuksesta yritystä kohtaan, jonka pohjalta toimeksiantajan kanssa lähdettiin muodostamaan työlle tarkoitusta. Päätutkimuskysymykseksi muodostuikin lopulta ”Miten suomalaisen erikoisliikkeen verkkokaupan digitaalista markkinointiviestintää voitaisiin kehittää systemaattisemmaksi ja tehokkaammaksi?”. Opinnäytetyössä on käsitelty verkkokauppaa toimialana yleisesti, alan kilpailutilannetta, toimeksiantajayrityksen digitaalista markkinointiviestintää, sen eri osa-alueita ja kanavia ja lopuksi tehty erilaisia kehitysehdotuksia koskien digitaalista markkinointiviestintää.