Asiakaskokemuksen seuranta
Kokkonen, Riku (2017)
Kokkonen, Riku
2017
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202403043739
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202403043739
Tiivistelmä
Opinnäytetyön aiheena on asiakaspoistuman pienentäminen asiakaspalvelukeskuksessa yrityksessä Taloushallinto A. Yrityksessä on menossa koko toiminnan laajuinen projekti pienentää asiakaspoistumaa yksiköittäin. Tarkoituksena on antaa työntekijöille selkeä kuva, kuinka toimia tilanteessa, jossa asiakas ilmaisee tyytymättömyytensä johonkin osa-alueeseen. Kaikkia tilanteita ei voi hoitaa pelkästään asiakaspalvelukeskuksen puolelta, mutta niihinkin on oltava toimintatavat, jotta asia etenee oikealla lailla oikealle henkilölle.