Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakastyytyväisyyskysely Suomen Ratsutarvike

Pälsynaho, Iida (2018)

 
Avaa tiedosto
palsynaho_iida.pdf (1.137Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Pälsynaho, Iida
2018
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202404247536
Tiivistelmä
Asiakastyytyväisyys on nykypäivänä entistä tärkeämmässä roolissa asiakaspalvelutyössä, sitä on tutkittava säännöllisin väliajoin ja tarpeen mukaan kehitettävä asiakastyytyväisyyttä. Tämä opinnäytetyö on toteutettu yhteistyössä Suomen Ratsutarvikkeen kanssa. Loin asiakastyytyväisyystutkimuksen Webropol-kyselyohjelmistolle.

Saamieni tulosten avulla lähdettiin selvittämään asiakastyytyväisyyden tasoa. Kyselyn tavoitteena oli saada selville asiakkaiden mielipide yrityksestä ja sen tarjoamista palveluista. Opinnäytetyön pohjalta Suomen Ratsutarvikkeella olisi mahdollisuus kehittää omia palvelujaan entistä asiakaslähtöisemmiksi.

Teoreettinen viitekehys on laadittu kirjallisuudesta, joka käsittelee asiakaspalvelua ja markkinointia. Opinnäytetyössä tuodaan kirjallisuuden avulla asiakaspalvelun laatuun vaikuttavia tekijöitä ilmi. Kokonaisuudessaan kyselyyn saatiin vastauksia 70 kappaletta, joka oli niin minun kuin työn ohjaavan opettajan mielestä riittävä määrä tutkimuksen suorittamiseen.
 
Customer satisfaction is today a really important matter if you work with customer service. Customer satisfaction needs to be studied on a regular basis and developed if needed. This thesis was made for Suomen Ratsutarvike.

The thesis aimed to find out the level of satisfaction among the customers of Suomen Ratsutarvike. A survey was carried out with Webropol tool. The survey aimed to find out the customers’ opinions about the company and their services. The survey was also to identify the potential targets for developing the services from customers’ point of view. Total of 70 answers were collected and that number was thought to be enough.

In the theoretical part for this thesis literature in the fields of marketing and customer satisfactory was used.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste