Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Prosessikehittämisellä kohti parempaa asiakaskokemusta

Ahtaanluoma, Iida (2024)

 
Avaa tiedosto
Ahtaanluoma_Iida.pdf (1.682Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Ahtaanluoma, Iida
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202405028765
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön toimeksiantajana toimi suuri suomalainen ICT-alan yritys, joka tarjoaa laajasti erilaisia tuotteita sekä palveluita PK-yrityksille ja julkishallinnon toimijoille. Opinnäytetyön tavoitteena oli perehtyä toimeksiantajan tilaustenkäsittelyyn yhden toimeksiantajan suurimman asiakkuuden osalta. Työn tarkoituksena oli löytää ja tunnistaa mahdollisia kipukohtia toimeksiantajan sisäisessä toiminnassa tai järjestelmissä ja tarjota niihin kehitysehdotuksia kehitystyötä varten.

Työssä perehdyttiin asiakaskokemukseen, sen tärkeyteen jokaisessa organisaatiossa ja lisäksi pohdittiin, miten monista asioista onnistunut asiakaskokemus syntyy. Lisäksi perehdyttiin palvelumuotoiluun ja siihen, miten palvelumuotoilua voidaan hyödyntää osana organisaatioiden sisäistä kehitystä.

Toimeksiantajan tilaustenkäsittelyä tarkastelemalla sekä haastattelemalla viittä toimeksiantajan avainhenkilöä löydettiin puutteita sekä haasteita, jotka kuormittavat henkilökuntaa merkittävästi. Lisäksi toimeksiantajan viidelle avainhenkilölle tuotettiin kysely työn nykytilasta ja vastaajia alkukyselyyn saatiin neljältä henkilöltä. Erilaisia menetelmiä käyttämällä löydettiin toimintamalleja, joilla voidaan helpottaa tilaustenkäsittelyn työskentelyä ja näin ollen vapauttaa tilaustenkäsittelijöiden aikaa enemmän muihin tehtäviin kuten asiakaspalveluun.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste