Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Itsensä johtaminen markkinointiprojekteissa

Honkanen, Milja (2024)

 
Avaa tiedosto
Honkanen_Milja.pdf (3.273Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Honkanen, Milja
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202405079654
Tiivistelmä
Tässä päiväkirjamuotoisessa opinnäytetyössä tarkasteltiin perehtymistä ja kehittymistä kahdeksan (8) viikon ajan uudessa työtehtävässä Junior Marketing Specialistina Baronalla. Työn tavoitteena oli laajentaa ammatillista osaamista yhdistämällä tieteellistä teoriaa päivittäisiin työtehtäviin sekä tunnistaa ja toteuttaa kehittämiskohteita organisaatiossa resurssien tehostamiseksi. Opinnäytetyössä tutkittiin ja sovellettiin monimuotoisuuden teemoja markkinoinnissa sekä tarjottiin organisaatiolle keinoja inklusiivisempaan markkinointiin.

Opinnäytetyö keskittyi tunnistamaan työtehtävään liittyviä haasteita ja tarjoamaan ratkaisuja tai kehittämisideoita. Työn rakenne koostui johdannosta, nykytila-analyysistä, seurantajaksosta sekä yhteenvedosta, jossa esitettiin keskeiset tulokset ja loppupäätelmät. Työn tieteellisen validiteetin takaamiseksi käytettiin runsaasti markkinoinnin alaan liittyviä tuoreita lähteitä, kuten tieteellisiä julkaisuja, ammattikirjallisuutta, asiantuntijablogeja ja tapahtumien esitelmiä.

Opinnäytetyö toteutettiin monimenetelmällisenä empiirisenä tutkimuksena, hyödyntäen useita eri kvalitatiivisia tutkimusmenetelmiä, kuten autoetnografiaa, havainnointia ja teemahaastattelua. Tuloksena nähtiin ammatillista kasvua markkinointiasiantuntijan työssä sekä kehityskohteiden tunnistamista sekä organisaatiossa että henkilökohtaisesti. Säännöllisen päiväkirjaraportoinnin avulla teoriataustaa voitiin yhdistää käytännön työhön. Autoetnografisen itsereflektoinnin avulla kehitettiin asiantuntijuutta markkinointialalla ja opittiin uusia menetelmiä laadukkaan markkinoinnin ja projektinhallinnan edistämiseksi.
 
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste