Art of Fight -verkkokauppa markkinointisuunnitelma
Hyttinen, Tuomo (2018)
Hyttinen, Tuomo
2018
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024050810188
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024050810188
Tiivistelmä
Tämä opinnäytetyö on markkinointisuunnitelma Oulun Kamppailuklubin verkkokaupalle. Verkkokauppa toimii nimellä Art of Fight. Itse verkkosivu on "www.artoffight.fi".
Opinnäytetyössä analysoidaan yrityksen toimintaympäristö ja sen jälkeen annetaan suunnitelmallinen kehittämismalli, jolla verkkokaupan kannattavuus saadaan kasvamaan. The subject of this thesis is a marketing plan for Oulun Kamppailulubi. The actual subject is the company´s online store called Art of Fight. The actual web-page is "called www.artoffight.fi".
The thesis is divided into two sections. First section is an analysis of the environment and the market surrounding the company. The other section is the actual marketing plan, which purpose is to enhance the profitability of the online store.
Opinnäytetyössä analysoidaan yrityksen toimintaympäristö ja sen jälkeen annetaan suunnitelmallinen kehittämismalli, jolla verkkokaupan kannattavuus saadaan kasvamaan.
The thesis is divided into two sections. First section is an analysis of the environment and the market surrounding the company. The other section is the actual marketing plan, which purpose is to enhance the profitability of the online store.