Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointiviestintäsuunnitelma LeaDo:lle

Poropudas, Tuomas (2018)

 
Avaa tiedosto
poropudas_tuomas.pdf (646.8Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Poropudas, Tuomas
2018
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024050810155
Tiivistelmä
Opinnäytetyö käsittelee markkinointiviestintää, ja se on toteutettu toimeksiantona vuonna 2016 perustetulle Coulu Systems Oy:lle. Coulu Systems Oy:n tavoitteena on tuoda markkinoille oppimiskeskusvälineistö, joka sisältää monipuoliset koulutus- ja liikuntamahdollisuudet. Opinnäytetyn tavoitteena on luoda käyttökelpoinen markkinointiviestintäsuunnitelma viraalimarkkinoinnin ja sosiaalisen median keinoja käyttäen. Tietoperusta rakentuu suurimmalta osin markkinointiviestinnän kirjallisuuteen ja aiheeseen liittyviin verkkolähteisiin, kuten artikkeleihin ja blogeihin, sekä neljään onnistuneeseen viraalimarkkinointikampanjaan. Työssä hyödynnetään myös toimeksiantajan kanssa käytyjä keskusteluita, sähköpostiviestejä ja yrityksen liiketoimintasuunnitelmaa. Työn alussa esitellään yritys ja sen tuote. Teoriaosa käsittelee markkinointiviestinnän teoriaa ja sen suunnitteluprosessin osa-alueita. Toiminnallisessa osiossa toteutetaan markkinointiviestintäsuunnitelma ja yrityksen kannalta oleelliset analyysit sekä valitaan markkinointiviestinnän keinot ja kanavat. Markkinointiviestinnän kanavat rajataan käsittelemään viraalimarkkinoinnin keinoja. Tämän kautta rakennetaan viraalimarkkinointimalli, jonka pohjalta laaditaan esimerkkikampanja. Esimerkkikampanja toteutetaan analysoimalla neljää onnistunutta viraalimarkkinointikampanjaa, joista poimitaan tärkeimmät onnistumiseen johtaneet asiat.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste