Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Asiakaskokemuksella johtaminen

Lindholm, Emma (2024)

 
Avaa tiedosto
Lindholm_Emma.pdf (198.8Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Lindholm, Emma
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202405079979
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli syventyä tarkemmin siihen, mistä asiakaskokemus koostuu ja miksi se on tänä päivänä niin tärkeää. Työssä perehdytään siihen, miten asiakaskokemusta voi mitata ja miten tulosten pohjalta voi luoda liiketoiminnan johtamisstrategian.

Työ tehtiin tuktielmana käyttäen kahta päälähdettä. Päälähteinä toimivat Hannu Saarijärven ja Pekka Puustisen Strategiana Asiakaskokemus sekä Marko Fileniuksen Digitaalinen Asiakaskokemus.

Työstä voi päätellä, miten keskeisessä osassa asiakaskokemus tämän päivän markkinassa on. Työtä voidaan hyödyntää ohjenuorana liiketoiminnan asiakaskokemuksen parantamiseen tai staregian muutosta ajatellen.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste