IT-spesialistin arki sairaalaympäristössä
Saarenpää, Kalle (2019)
Saarenpää, Kalle
2019
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052716204
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052716204
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni on päiväkirjamuotoinen katsaus IT-spesialistin työstä suuressa sairaalaympäristössä. Toimeksiantajana toimii yritys, joka toimittaa it-infrastruktuuriratkaisuja, tuotteita ja palveluita pohjoismaissa.
Työni sijainti on yrityksen asiakasorganisaatiossa, jossa toimin osana eri projekteissa. Työnkuvaan kuuluvat myös tukipalvelut ja päätelaitepalvelut.
Tietoperustana käytän suurin osin asiakaspalveluun liittyviä digitaalisia lähteitä, joiden näkökantoja ja ratkaisuja pyrin soveltamaan omiin työtapahtumiini.
Tavoitteenani on tämän opinnäytetyön avulla seurata työntekoani kymmenen viikon ajan ja kerrata viikoittain eri työntilanteita, tavoitteita ja ongelmia. Viikkoanalyyseissa pohdin näitä asioita ja tietoperustaa käyttäen yritän tunnistaa ongelmia ja keksiä pysyviä ratkaisuja, joita voin integroida jatkuvaan työtoimintaani. My thesis is a diary review of an IT-specialist working in a large hospital environment. It is commissioned by a company that provides it-infrastructure solutions, products and services in the Nordic countries.
The location of my work is in the company’s customers site where I will be working on in different projects. My job description will also include customer support services and device-support.
The basis of my information is largely composed of digital articles from experts about customer support. I adapt the views and solutions from those articles to suit my own experiences at the workplace.
My goal in this thesis is to follow my work for ten weeks and recapitulate different work situations, goals and problems weekly. I will write weekly analyses about those subjects and using the knowledge base I will try to recognize problems and find lasting solutions which I can integrate to my continuous work.
Työni sijainti on yrityksen asiakasorganisaatiossa, jossa toimin osana eri projekteissa. Työnkuvaan kuuluvat myös tukipalvelut ja päätelaitepalvelut.
Tietoperustana käytän suurin osin asiakaspalveluun liittyviä digitaalisia lähteitä, joiden näkökantoja ja ratkaisuja pyrin soveltamaan omiin työtapahtumiini.
Tavoitteenani on tämän opinnäytetyön avulla seurata työntekoani kymmenen viikon ajan ja kerrata viikoittain eri työntilanteita, tavoitteita ja ongelmia. Viikkoanalyyseissa pohdin näitä asioita ja tietoperustaa käyttäen yritän tunnistaa ongelmia ja keksiä pysyviä ratkaisuja, joita voin integroida jatkuvaan työtoimintaani.
The location of my work is in the company’s customers site where I will be working on in different projects. My job description will also include customer support services and device-support.
The basis of my information is largely composed of digital articles from experts about customer support. I adapt the views and solutions from those articles to suit my own experiences at the workplace.
My goal in this thesis is to follow my work for ten weeks and recapitulate different work situations, goals and problems weekly. I will write weekly analyses about those subjects and using the knowledge base I will try to recognize problems and find lasting solutions which I can integrate to my continuous work.