Bloom by Johanna messuilla
Suvitie, Milka-Amanda (2024)
Suvitie, Milka-Amanda
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052816931
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024052816931
Tiivistelmä
Tämän päiväkirjamallinen opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella ja toteuttaa projekti, joka käsittelee osallistumista messutapahtumaan ensimmäistä kertaa. Työn toimeksiantajana oli kauneus- ja kosmetiikkaverkkokauppa Bloom by Johanna. Yrityksen tavoitteena tapahtumaan osallistumisessa oli lisätä myyntiä, kasvattaa brändin tunnettuutta ja tehostaa asiakashankintaa. Työn tarkoituksena oli myös seurata pääsikö yritys asettamiinsa tavoitteisiin, miten projekti onnistui ja oliko tapahtumaan osallistuminen kannattavaa yritykselle.
Päiväkirjamallisessa opinnäytetyössä kuvataan kymmenen viikon aikana projektin suunnittelua, etenemistä ja työtehtäviä sekä tapahtumaan osallistumista. Jokaisen työviikon päätteeksi koottiin viikkoanalyysi, jossa analysoidaan teoriaan pohjautuen viikon aikana esille nousseitta aiheita. Opinnäytetyön työstämisen aikana muodostuneen kokemuksen perusteella olen pystynyt suunnittelemaan aikataulutetun messusuunnitteluoppaan, jota yritys tai muut yritykset voivat käyttää apunaan tapahtumaan osallistuessaan.
Päiväkirjamallisessa opinnäytetyössä kuvataan kymmenen viikon aikana projektin suunnittelua, etenemistä ja työtehtäviä sekä tapahtumaan osallistumista. Jokaisen työviikon päätteeksi koottiin viikkoanalyysi, jossa analysoidaan teoriaan pohjautuen viikon aikana esille nousseitta aiheita. Opinnäytetyön työstämisen aikana muodostuneen kokemuksen perusteella olen pystynyt suunnittelemaan aikataulutetun messusuunnitteluoppaan, jota yritys tai muut yritykset voivat käyttää apunaan tapahtumaan osallistuessaan.