Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Leveraging ChatGPT for Micro-Enterprises: A Comprehesive Guide for Advertising Agency – Case Funlus

Vasina, Kseniia (2024)

 
Avaa tiedosto
Vasina_Kseniia.pdf (364.2Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Vasina, Kseniia
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060320394
Tiivistelmä
The utilization of artificial intelligence (AI) technology has become more widespread in multiple sectors during the 2020’s. One such industry that has seen significant benefits from AI technology is the advertising agency sector. With the rise of micro-enterprises and the need for cost-effective advertising solutions, leveraging AI technology such as ChatGPT can provide a comprehensive guide for advertising agencies to successfully en-gage their intended audience.
The aim of the thesis was to provide a comprehensive guide for advertising agencies on leveraging ChatGPT for micro-enterprises. Through thorough research and case study on Funlus, the thesis goal was to demon-strate how ChatGPT could be a valuable tool for advertising agencies in helping micro-enterprises reach their marketing goals. The objectives included analyzing the effectiveness of ChatGPT in improving communication with customers, increasing sales, and enhancing brand awareness for small businesses.
The research conducted for this study investigated the effectiveness of leveraging ChatGPT for micro-enterprises in the advertising agency sector. The methodology consisted of analyzing a case study and con-ducting interviews with Markus Aho (CEO of Funlus Oy).
The results obtained from the study indicate a significant potential for micro-enterprises to benefit from lever-aging ChatGPT in their advertising strategies. The findings suggest that by incorporating this AI technology, micro-enterprises can expect to see positive results in terms of customer interaction and sales. Therefore, it is recommended that advertising agencies consider implementing ChatGPT into their strategies to enhance client outcomes.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste