Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Leveraging digital and strategic marketing strategies to drive business growth during global crises : a comparative case study of Chinese and Finnish SMEs from motorsport industry

Oksanen, Tingting Li (2024)

 
Avaa tiedosto
Oksanen_Tingting.pdf (1.379Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Oksanen, Tingting Li
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024060420743
Tiivistelmä
The research is motivated by the shared objective of both case companies to achieve growth not only in their domestic markets but also on an international scale. Consequently, the study investigates how strategic marketing interventions can facilitate business growth during a global crisis, with a dedicated focus on companies based in China and Finland.

The author conducted a thorough review of research literature encompassing articles and publications on motorsports business, its marketing efforts, and business strategies. Employing a case study method, the research incorporates various qualitative sub-methods, including interviews, observations, document and record analysis, work samples, among others. The thesis examines the case study of Companies X and Y, providing profound insights into navigating the global marketplace through digital marketing and sustainable practices. It emphasizes the importance of understanding core business purposes, defining buyer personas, and culturally adapting marketing strategies to achieve international success.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste