Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma Kylätien Talli Oy:lle

Juntunen, Josefiina (2024)

 
Avaa tiedosto
Juntunen_Josefiina.pdf (2.620Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Juntunen, Josefiina
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024061823624
Tiivistelmä
Tässä kehittämistyössä luotiin markkinointisuunnitelma ja markkinoinnin vuosikello Kylätien Talli Oy:lle. Työn tavoitteena oli saada yrityksen markkinointiin selkeyttä, jatkuvuutta ja laatua. Nämä tavoitteet saavuttamalla haluttiin lisätä yrityksen tunnettuutta ja asiakasmäärää.

Tietoperustassa käsiteltiin markkinoinnin käsitettä, digimarkkinointia sekä markkinointisuunnitelmaa. Tietoperustassa perehdyttiin myös yrityksen käytössä oleviin digitaalisen markkinoinnin alustoihin.

Opinnäytetyön toiminnallisessa osuudessa tehtiin markkinointisuunnitelma ja markkinoinnin vuosikello toimeksiantajayritykselle. Markkinointisuunnitelmassa keskityttiin digitaaliseen markkinointiin ja yrityksen käyttämiin sosiaalisen median kanaviin. Osana markkinointisuunnitelmaa yritykselle luotiin TikTok-tili. Markkinointisuunnitelmaan haettiin tietoa yrityksen sosiaalisen median alustojen datasta sekä yrityksen asiakkaille lähetetystä kyselystä. Kysely oli asiakastyytyväisyyskysely, jota laajennettiin markkinointisuunnitelmaa varten sisältämään markkinointiin liittyviä kysymyksiä.

Työn avulla saavutettiin toimeksiantajan tavoitteet järjestelmällisestä markkinoinnista, lisänäkyvyydestä sekä uusien asiakkaiden hankinnasta. Suunnitelmallisemman markkinoinnin avulla toimeksiantajan resursseja säästyi, ja niitä voidaan jatkossa suunnata kiireellisimpiin työtehtäviin.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste