Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Savonia-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Designing a landing page in Figma: Silver Luxury World

Efimova, Ekaterina (2024)

 
Avaa tiedosto
Efimova_Ekaterina.pdf (2.906Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Efimova, Ekaterina
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024121837299
Tiivistelmä
This study explored the practical applications of Figma, its effectiveness in crafting a landing page for a beauty salon Silver Luxury World, and the primary principles associated with its use. The aim of the thesis was to outline a theoretical framework for digital marketing and website creation and to gather Figma knowledge.

The study involved a combination of theoretical review, empirical research, and practical approach. An in-depth interview was conducted to understand the main principles of work in Figma, insights from an experi-enced user, and benefits of the tool. The interview focused on interaction of Figma with marketing campaigns and process of their creation. The practical approach included the creation of guidelines on Figma, which demonstrated how landing page for the website can be created.

The result indicated that marketing content created with Figma can not only be visually appealing but also strategically aligned with the goals of the campaign or individual. A Figma guideline paired with marketing knowledge helps ensure that content is created more efficiently as a part of digital marketing. As a result, the combination of theoretical knowledge and practical guideline enhances brand loyalty and boosts engagement.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste