Imagon kehittäminen myynnillisten tulosten kasvattamiseksi
Ahola, Jaakko (2024)
Ahola, Jaakko
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024122338095
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2024122338095
Tiivistelmä
Opinnäytetyöni tarkoituksena oli raportoida omaa työtäni henkilöstökonsulttina kahdeksan viikon ajalta niin, että jokaisen viikon päätteeksi kirjoitin viikkoyhteenvedon, jossa analysoin kuluneen viikon tapahtumia. Opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää yrityksemme imagoa myynnillisten tulosten kasvattamiseksi ja löytää keinoja oman ammatillisen kehittymisen vuoksi.
Opinnäytetyöni raportointivaihe sijoittui kahdeksan viikon ajanjaksolle syksyllä 2024, joka koostuu päiväkohtaisesta raportoinnista työstäni. Viikon päätteeksi päiväkohtaisten merkintöjen pohjalta on laadittu viikkoyhteenveto, jossa tuodaan esille havainnot työstäni teoriaan peilaten. Viikkoyhteenvetojen avulla olen löytänyt kehitysideoita yrityksemme kehittämiseen ja samalla myös työkaluja oman ammatillisen kehittymisen kannalta. Opinnäytetyön loppuun on tiivistetty omaa pohdintaani opinnäytetyön prosessista ja lopputuloksesta.
Opinnäytetyön lopputuloksena yrityksellemme löytyi uusia tapoja parantaa hakukonenäkyvyyttä, jonka tarkoituksena on saada enemmän kävijöitä yrityksemme kotisivuille työnhakijoiden ja potentiaalisten asiakkaiden puolesta. Uusia toimintamalleja kehittyi kahdeksan viikon aikana myös omaan työskentelyyni kokonaisvaltaisesti, joita tulen jatkossa hyödyntämään työssäni.
Opinnäytetyöni raportointivaihe sijoittui kahdeksan viikon ajanjaksolle syksyllä 2024, joka koostuu päiväkohtaisesta raportoinnista työstäni. Viikon päätteeksi päiväkohtaisten merkintöjen pohjalta on laadittu viikkoyhteenveto, jossa tuodaan esille havainnot työstäni teoriaan peilaten. Viikkoyhteenvetojen avulla olen löytänyt kehitysideoita yrityksemme kehittämiseen ja samalla myös työkaluja oman ammatillisen kehittymisen kannalta. Opinnäytetyön loppuun on tiivistetty omaa pohdintaani opinnäytetyön prosessista ja lopputuloksesta.
Opinnäytetyön lopputuloksena yrityksellemme löytyi uusia tapoja parantaa hakukonenäkyvyyttä, jonka tarkoituksena on saada enemmän kävijöitä yrityksemme kotisivuille työnhakijoiden ja potentiaalisten asiakkaiden puolesta. Uusia toimintamalleja kehittyi kahdeksan viikon aikana myös omaan työskentelyyni kokonaisvaltaisesti, joita tulen jatkossa hyödyntämään työssäni.