Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Managing change successfully in sales organization

Jämsä, Janne (2024)

 
Avaa tiedosto
Jamsa_Janne.pdf (699.2Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Jämsä, Janne
2024
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-202501191671
Tiivistelmä
The purpose of this study was to clarify the reasons why salespeople may delay and resist the proposed changes and find the factors that support the change to give sales leader more understanding and means to lead the implementation of the change. To improve change management, the aim was also to find ways to commit salespeople to implement changes.

The scope of this study is limited to sellers of a small sales organization whose task is to sell industrial washing machines and dishwashing equipment. To this study a comprehensive collection of existing literature was collected on the subject. The semi-structured thematic interview was chosen to deepen the understanding of each person's opinions on the research topic. The salespeople were interviewed with topics and questions based on the theoretical framework.

The results showed that salespeople have prejudices and even fears about changes in their own work. The results revealed shortcomings in change management on communication in this organization, and on monitoring of the implementation of change. Based on the results, recommendations were created to improve change management by communicating the positive effects of change and by communicating how and what is to be achieved.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste