Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Developing a VIP Gym Membership : a service development task

Juutinen, Inka; Sivonen, Lilli (2025)

 
Avaa tiedosto
Juutinen_Sivonen.pdf (3.667Mt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Juutinen, Inka
Sivonen, Lilli
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025050810119
Tiivistelmä
This study explores how a VIP membership model could be improved to make it
more appealing to current members and increase its value for both existing and
potential customers.
The theoretical framework explores the environment of a Finnish fitness centre
and service design principles and customer relationship management.
The study employs a mixed-method approach through an online questionnaire
and semi-structured interviews to gather data from the fitness centres members.
Results of these two methods revealed that the gym’s clientele is active and
overall satisfied, and provided viable, real-life changes and improvement
recommendations for the gym.
Future studies could investigate the financial feasibility of implementing these
changes and analyse the long-term impact on customer retention and satisfaction
among members.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)

Samankaltainen aineisto

Näytetään aineisto, joilla on samankaltaisia nimekkeitä, tekijöitä tai asiasanoja.

  • How digitalization has affected the importance of customer loyalty and the nature of customer loyalty programs : Case Study: Developing Case Company X's customer loyalty program 

    Silvennoinen, Emma (2020)
    In recent years, digitalization has introduced significant changes and great challenges in the retail industry, making it one of the biggest game changers in the field of customer loyalty marketing. Therefore, the aim of ...
  • Customer relationship management - from potential customers to loyal customers : case: Rosso Jyväskeskus 

    Jokelainen, Anne (Jyväskylän ammattikorkeakoulu, 2010)
    This thesis was commissioned by the restaurant manager of Rosso Jyväskeskus, Ms. Tuula Aberni. The aim of the customer survey was to find out how committed the customers are to Rosso Jyväskeskus and how to develop the loyal ...
  • Customer-orientated Profitable Marketing: Turning Customer Knowledge into Customer-driven Marketing Strategy : an analytical framework 

    Do, An (2020)
    The purpose of this paper was to develop a fully-constructed analytical framework that helps businesses design a customer-orientated marketing strategy. The study looks into the dynamics between customer knowledge and the ...
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste