Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Oulun ammattikorkeakoulu
  • Julkaisut
  • Näytä viite

Oppimisen arvioinnissa on generativiisen tekoälyn luoma uudistumispaine

Hannula, Manne (2025)

 
Avaa tiedosto
Oamk_Journal_63_2025.pdf (262.0Kt)
Lataukset: 


Hannula, Manne
Oulun ammattikorkeakoulu
2025
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi-fe2025052252966
Tiivistelmä
Miten oppimista voidaan arvioida? Miten sitä on tehty opetuksessa aiemmin, miten sitä tehdään nyt ja mikä on tässä kaikessa generatiivisen tekoälyn rooli? Tässä kolumnissa pohditaan eri koulutustasot huomioiden oppimisen arviointiin liittyviä ajankohtaisia ilmiöitä ja myös mahdollisia tulevaisuuden kehityspolkuja. Tarkoitus on herättää lukijoissa ennakkoluulottomia ajatuksia aihepiiristä, jonka tavoittelemiseksi teksti sisältää sekä kuvitteellisia että todellisia elementtejä.
Kokoelmat
  • Julkaisut
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste