Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Digitaalinen markkinointi ja tunnettavuuden kasvattaminen

Säteri, Meri (2025)

Avaa tiedosto
Sateri_Meri.pdf (426.8Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Säteri, Meri
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025060319857
Tiivistelmä
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten digitaalisen markkinoinnin keinoilla voidaan lisätä paikallisen ekologisen rakennushankkeen tunnettavuutta. Ekologinen rakentaminen on ajankohtainen aihe, mutta sen markkinointi voi olla haasteellista ilman oikeanlaisia strategioita. Työn tarkoituksena on tutkia digitaalisen markkinoinnin mahdollisuuksia ja kehittää toimiva markkinointisuunnitelma, joka tukee hankkeen näkyvyyttä ja kiinnostavuuden kasvattamista.

Työssä perehdytään digitaalisen markkinoinnin eri menetelmiin, kuten sosiaalisen median hyödyntämiseen, hakukoneoptimointiin sekä verkkosivujen sisältömarkkinointiin. Teoriaosuus perustuu alan kirjallisuuteen ja aikaisempiin tutkimuksiin, joiden avulla muodostetaan käsitys siitä, mitkä strategiat voisivat olla tehokkaimpia tämänkaltaisessa hankkeessa. Toiminnallinen osuus toteutettiin toimeksiantona, ja siinä laadittiin konkreettinen markkinointisuunnitelma hankkeen tarpeisiin.

Digitaalinen markkinointi voi merkittävästi edistää ekologisten rakennushankkeiden näkyvyyttä. Sosiaalisen median aktiivinen käyttö ja hakukoneoptimoitu sisältö auttavat tavoittamaan kohderyhmät ja herättämään kiinnostusta. Näkyvyyden ylläpitämiseksi tarvitaan kuitenkin pitkäjänteinen sisältöstrategia. Suunnitelmallinen markkinointi ei vain lisää tunnettavuutta, vaan myös sitouttaa yleisöä ja vahvistaa hankkeen mainetta.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste