Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Laurea-ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Markkinointisuunnitelma perustettavalle yritykselle

Aromaa, Elvira (2025)

 
Avaa tiedosto
Aromaa_Elvira.pdf (995.8Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Aromaa, Elvira
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025061623138
Tiivistelmä
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda markkinointisuunnitelma aloittavalle muistisairaiden päivätoimintaa tarjoavalle yritykselle, joka oli tarkoitus perustaa vuonna 2025. Tavoitteena oli tehdä yksinkertainen ja selkeä markkinointisuunnitelma, jossa tulee esille yrityksen liiketoiminnalliset tavoitteet sekä miten ja missä yritys tulee toteuttamaan markkinointiaan.

Markkinoinnin teoriaosuus koostui käsitteiden avaamisesta sekä markkinointisuunnitelman vaiheista. Teoriaosuudessa syvennyttiin markkinointikanaviin sekä tarkemmin ikäihmisille markkinoimiseen. Markkinointisuunnitelma keskittyy vain niihin kanaviin, jotka nähtiin yrityksen kannalta toimiviksi ja tärkeiksi. Yrityksen tarjoaman määrittämistä varten tehtiin haastattelu, joita hyödynnettiin myös markkinointisuunnitelman kokoamisessa sekä markkinointisuunnitelman asiakasprofiilien luomisessa.

Toiminnallisessa osuudessa rakennettiin yrityksen markkinointisuunnitelma, jonka koostamisessa hyödynnettiin mahdollisen kohdeyleisön haastatteluja sekä teoriaa. Suunnitelmassa keskityttiin kohdeyleisön hahmottamiseen, vahvan brändin rakentamiseen, oikeiden markkinointikanavien valitsemiseen, aikataulutukseen sekä rakennettiin alustava budjetti.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste