Hyppää sisältöön
    • Suomeksi
    • På svenska
    • In English
  • Suomi
  • Svenska
  • English
  • Kirjaudu
Hakuohjeet
JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.
Näytä viite 
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite
  •   Ammattikorkeakoulut
  • Turun ammattikorkeakoulu
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
  • Näytä viite

Service deskin työpyyntöprosessin kehittäminen

Näpärä, Pauliina (2025)

 
Avaa tiedosto
Napara_Pauliina.pdf (299.8Kt)
Lataukset: 

Rajattu käyttöoikeus / Restricted access / Tillgången är begränsad
Näpärä, Pauliina
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Näytä kaikki kuvailutiedot
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025110527196
Tiivistelmä
Näyttöraportissa kuvataan Service deskin tikettien kehittämistä käsittelevän artikkelin kirjoitusprosessia sekä arvioidaan kirjoittajan oppimiskokemusta. Raportissa esitellään ja analysoidaan artikkelissa käytettyjä lähteitä. Artikkelin tietopohja perustuu kokeilemalla kehittämisen menetelmään. Artikkeli käsittelee Service deskin offboarding-työpyyntöjä, joiden käsittelemistä haluttiin tehostaa. Yrityksessä luotiin kokeilu, jonka lopputuloksena Service deskin offboarding-työpyyntöihin rakennettiin työntekijöitä ohjaavat alatehtävät sekä muuttuvat tilatiedot helpottamaan työpyyntöjen priorisointia.
Kokoelmat
  • Opinnäytetyöt (Käyttörajattu kokoelma)
Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste
 

Selaa kokoelmaa

NimekkeetTekijätJulkaisuajatKoulutusalatAsiasanatUusimmatKokoelmat

Henkilökunnalle

Ammattikorkeakoulujen opinnäytetyöt ja julkaisut
Yhteydenotto | Tietoa käyttöoikeuksista | Tietosuojailmoitus | Saavutettavuusseloste