Service deskin työpyyntöprosessin kehittäminen
Näpärä, Pauliina (2025)
Näpärä, Pauliina
2025
All rights reserved. This publication is copyrighted. You may download, display and print it for Your own personal use. Commercial use is prohibited.
Julkaisun pysyvä osoite on
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025110527196
https://urn.fi/URN:NBN:fi:amk-2025110527196
Tiivistelmä
Näyttöraportissa kuvataan Service deskin tikettien kehittämistä käsittelevän artikkelin kirjoitusprosessia sekä arvioidaan kirjoittajan oppimiskokemusta. Raportissa esitellään ja analysoidaan artikkelissa käytettyjä lähteitä. Artikkelin tietopohja perustuu kokeilemalla kehittämisen menetelmään. Artikkeli käsittelee Service deskin offboarding-työpyyntöjä, joiden käsittelemistä haluttiin tehostaa. Yrityksessä luotiin kokeilu, jonka lopputuloksena Service deskin offboarding-työpyyntöihin rakennettiin työntekijöitä ohjaavat alatehtävät sekä muuttuvat tilatiedot helpottamaan työpyyntöjen priorisointia.