Haku
Viitteet 1-10 / 341
Asiakaskokemukset silkkipaino- ja brodeerauspalvelun kehittämiseksi
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Kasipaino Oy:n asiakastyytyväisyyden nykytila erilaisten asiakaskokemuksien kokemana ja tarkoituksena oli saada tyytyväisyyden lisäksi kehitysideoita palvelun laadun varmistamiseksi. ...
Producer’s role in game development and how to coach students for it
(2019)
After many years of growth in turnover the video-game industry in Finland has become more stable in numbers since 2016. International competition has been getting harder, and consumers more demanding. At the same time new ...
CampusOnlinen verkkopalvelun käytettävyyden arviointi
(2020)
Tämän opinnäytetyön tarkoitus oli löytää ammattikorkeakoulujen opintotarjontaportaalina toimivasta verkkopalvelusta käytettävyysongelmia, jotta kyseisen verkkopalvelun käyttäjillä olisi tulevaisuudessa sen kanssa entistä ...
Enhancing engagement through employee experience design
(2019)
Työnantajat kilpailevat työmarkkinoilla houkutellakseen ja pitääkseen parhaat kyvyt. Globaalit trendit kuten työntekijöiden kansainvälinen liikkuvuus, organisaatioiden kasvava läpinäkyvyys ja teknologiset muutokset lisäävät ...
Vastuullisen sijoittamisen vaihtoehtojen vaikuttaminen nuorten sijoittamiseen
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää vastuullisen sijoittamisen vaihtoehtojen vaikutusta nuorten sijoituskäyttäytymiseen. Vastuullinen sijoittaminen jatkaa tällä hetkellä menoaan megatrendinä ja täten yhä useampi ihminen ...
Hämeenkyrön terveyskeskussairaalan osastojen digitaalinen perehdytyskansio
(2021)
Perehdytys auttaa uutta työntekijää sopeutumaan työyhteisöön ja hallitsemaan työtehtäviään. Perehdyttäminen on lain mukaan työnantajan vastuulla. Opinnäytetyön tilaajana oli Hämeenkyrön terveyskeskussairaalan osastot. ...
Toimintamalli turvateknisten IoT-laitteiden kyberturvallisuustason arviointiin laite- ja järjestelmäasentajille
(2021)
Opinnäytetyössä otetaan tarkastelun alle turvatekniset IoT-laitteet ja päätavoitteena on luoda toimintamalli, jolla pystytään arvioimaan turvateknisten IoT-laitteiden kyberturvallisuustasoa. Opinnäytetyö on ensisijaisesti ...
Kryptovaluutat - uhat ja mahdollisuudet
(2020)
Treidaamisen suosio on ollut hurjassa nousussa viime aikoina. Treidaaminen mahdollistaa parhaimmillaan ajasta ja paikasta riippumattoman omatoimisen työskentelyn, josta moni nykyihminen vain haaveilee. Tämän tutkimuksen ...
Musahotelli Oy:n langattoman lähiverkon kehittäminen
(2019)
Yhä useammat pienyritykset tarjoavat asiakkailleen lisäpalveluna langatonta verkkoyhteyttä, yleensä Wi-Fi-teknologialla toteutettuna. Tämän avulla asiakkaat pääsevät Internetiin ja hyödyntämään siihen liittyviä toimintoja ...
Game Development with Unreal Engine 4
(2020)
Thesis’ purpose was to build a game prototype and describe its working parts. The thesis was a part of a bigger entity and it focused mainly on character animation, artificial intelligence and combat mechanics. This project ...