Haku
Viitteet 1-10 / 65
Asiakasprofiilin luominen: Case Hotelli Teltta
(2019)
Toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena oli luoda asiakasprofiilit Hotelli Teltalle palvelumuotoilun keinoja käyttäen. Tutkimus toteutettiin lokakuussa 2019. Tutkimuksen tavoitteena oli luoda ymmärrys kohdeyrityksen ...
”Kaiken ei tarvitse olla täyskymppi, mutta jonkin täytyy olla 11” – Hotelliaamiaisen asiakaslähtöinen konseptointi pandemia-aikana
(2020)
Tämän tutkimuksellisen kehittämistyön tarkoituksena oli tuottaa konkreettisia, asiakaskeskeisiä ehdotuksia hotellin aamiaiskokemuksen kehittämiseksi, jotta se kohtaisi paremmin asiakkaiden tarpeet ja toiveet, myös ...
Pakopeli palvelumuotoilun keinoin Case: Dangerous Cargo
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena on luoda palvelumuotoilun keinoin opettavainen ja innostava pakopeli, joka on asiakaskokemukselta ensiluokkainen ja jättää pelaajille muistijäljen. Hyvä asiakaskokemus ja muistijälki auttavat ...
Improving the Customer Experience at the Olympia Terminal of the Port of Helsinki
(2020)
Traditionally, the passenger terminals are considered merely as pass through venues. Port of Helsinki wants to change that conception and develop the port and its passenger terminals’ overall service offering, as well as ...
Myyntinäyttelyn asiakaskokemuksen kehittäminen palvelumuotoilun keinoin
(2019)
Opinnäytetyö käsitteli palvelun asiakaskokemuksen kehittämistä kohdeorganisaation palvelussa. Kehittämisen kohteena oli ammattikeittiöiden kokonaistoimittaja Dieta Oy:n tarvikemyyntinäyttely. Opinnäytetyön tavoitteena oli ...
Työntekijän perehdytysmallin kehittäminen palvelumuotoilun otteella
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda Stockmannille työntekijälähtöinen perehdytysmalli.
Projektin viitekehyksen tietoperustana on työntekijälähtöisyys ja palvelumuotoilu. Työntekijälähtöisyys on ...
"Me tarvitaan innovatiivisia tuotekehitysjuristeja": kuinka palvelumuotoilun käyttöönotto muuttaa organisaatiota?
(2019)
Finanssiala on murroksessa. Alan yritysten kilpailu keskittyy yhä enemmän asiakaskokemukseen ja digitaalisiin palveluihin. Tämän opinnäytetyön toimeksiantaja Keskinäinen Vakuutusyhtiö Fennia on ottanut ensimmäiset askeleet ...
Asiakaskeskeisyys liiketoiminnan kehittämisessä : käytännön keinoja etsimässä apuvälineasiantuntijan asiakaskokemuksen kehittämiseen
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli syventää ymmärrystä arvon muodostumisesta apuvälineasiantuntijalle apuvälineen hankintaprosessin aikana. Lisäksi tarkoituksena oli lisätä ymmärrystä toimeksiantajaorganisaation ...
Rautakaupan asiakaskokemuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli ensin tutkia ja sen jälkeen kehittää toimeksiantajarautakaupan asiakaskokemusta. Tutkimuksella haluttiin selvittää kuluttaja-asiakkaiden kokemia tuntemuksia eri kosketuspisteissä, keskittyen ...
Jakamistalous ja uudenlaiset palveluratkaisut logistiikka-alalla
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella mitä hyötyä logistiikka-alalla olisi jakamistalouden palvelusta asiakkaille ja olisiko palveluliiketoiminnan ja arvonmuodostumisen kannalta jakamistalouteen perustuvia ...