Haku
Viitteet 1-3 / 3
Yritysprofiilin seuraajamäärään vaikuttaminen Instagramissa – Case-tutkimus
(2021)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää, miten voidaan vaikuttaa Instagram yritysprofiilin seuraajamäärään. Toimeksiantajana toimi vakuutus- ja rahoitusalan yritys POP Vakuutus eli Suomen Vahinkovakuutus Oy. ...
TikTok sosiaalisen median markkinoinnin alustana : VIBA OY
(2023)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena on kehittää vuorovaikutteista sisällöntuotantoa asiakaslähtöisesti TikTok-sovelluksessa. Kehittämistehtävän tarkoitus on perustaa toimeksiantajayritykselle TikTok-tili sosiaalisen ...
Myynnin ja markkinoinnin kehittäminen logistiikka-alan yrityksessä
(2023)
Tämä PONT-muotoinen opinnäytetyö käsittelee myynnin ja markkinoinnin kehittämistä logistiikka-alan yrityksessä vuosina 2022 ja 2023. Toimeksiantajana toimi Yritys X, jolle luotiin markkinointisuunnitelma vuodelle 2023 ja ...