Haku
Viitteet 1-6 / 6
Kohti avointa, ennakoivaa ja positiivista turvallisuusviestintää päiväkodeissa ja kouluissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2020)
Elämme ajassa, jossa koko viestintäympäristömme käy läpi suurta muutosta. Emme voi enää hallita kaikkea päiväkotia ja koulua koskevaa viestintää, sillä henkilökohtainen joukkoviestintä yleistyy ja viesti leviää nopeasti. ...
Miten päiväkotien tulisi johtaa turvallisuuttaan?
(Turvallisuuden ja Riskienhallinnan Tietopalvelu, 2019)
Oppilaat mukaan teknisen työn luokan riskien tunnistamiseen
(Teknisten aineiden opettajat, 2020)
Jokaisen kouluyhteisön jäsenen osallistuminen turvallisuuden parantamiseen on yksi keskeisistä riskiperusteisen turvallisuusjohtamisen tavotteista. Oppilaita osallistava turvallisuusjohtaminen opetuksessa on oiva keino ...
Kemikaaliturvallisuus käsityön opettajan näkökulmasta
(Teknisten aineiden opettajat, 2019)
Lähtökohta turvalliselle kemikaalien käytölle käsityön opetuksessa on se, että opettaja tietää, mitä kemikaaleja luokassa käytetään, miten niitä säilytetään, käytetään, kuljetetaan ja hävitetään turvallisesti sekä mitä ...
Loppuraportti selvityksestä koskien henkeen tai terveyteen kohdistuvan uhkan arviointia ja uhkaavan teon ilmoittamista
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Tässä selvityksessä keskityttiin tutkimaan, miten viranomaiset ja muut toimijat ovat OKM:n hallinnonalan lainsäädännön muutoksen nojalla ilmoittaneet oma-aloitteisesti poliisille henkeen tai terveyteen kohdistuvan uhkan ...
Vakavaa huolta herättävään käyttäytymiseen puuttuminen kouluissa ja oppilaitoksissa
(Laurea-ammattikorkeakoulu, 2021)
Turvallinen, väkivallaton koulu ja oppilaitos on jokaisen lapsen, nuoren sekä myös aikuisen oikeus. Vaikka turvallisen oppimis- ja työympäristön järjestäminen onkin lakisääteinen tehtävä, sen pitäisi olla ennen muuta ...