Haku
Viitteet 1-10 / 20
Brand evaluation : AVK Finland Oy
(2019)
Strategic brand management may increase company's success. Strategic brand management´s influence in company success cannot be emphasized enough and it should be integrated as part of the company strategy. This research ...
Brändi vastuulliselle vaatemallistolle
(2020)
Brändien vastuullisuudesta puhutaan yhä vain enemmän, sillä vastuullisuustekoja tekevät brändit kiinnittävät ihmisten mielenkiinnon. Vastuullisuus saattaa edelleen nykypäivänä tarkoittaa irrallaan olevaa osaa, kuten ...
Creating an enhanced brand identity for Department Y within Company X
(2020)
This bachelor’s thesis was carried out as a project for Department Y which is a part of a larger organization, Company X. Both Company X and Department Y are operating in the B2B field. The objective of this thesis was to ...
Analyzing the brand image and brand identity of Korkeasaari Zoo
(2019)
This thesis was commissioned by Korkeasaari Zoo with the purpose of providing Korkeasaari with concrete information and analysis of how well the zoo’s brand identity and brand image match, as well as search for suitable ...
Työnantajabrändin viestintä videotuotannon avulla: tutkimus työnantajabrändin viestinnästä ja videotuotannon roolista siinä
(2019)
Videoiden merkitys nykypäivän markkinoinnissa kasvaa jatkuvasti, sillä videoiden arvioidaan kattavan vuoteen 2020 mennessä 82 % kaikesta internetin viestinnästä. Nuorena videotuotantoyhtiönä Value Creativesta jatkavalle ...
Brändin vahvistaminen digimarkkinoinnin keinoin : case: Startup World Cup Finland 2019
(2019)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona Startup World Cup Finland tapahtumalle. Tavoitteena työssä oli rakentaa Startup World Cup Finland - tapahtuman brändiä digimarkkinoinnin keinoin. Opinnäytetyö on toiminnallinen, ...
Squeaky clean branding : case: Urhopesu oy
(2020)
The main purpose of this thesis was to create brand building programs for a window washing company Urhopesu. Urhopesu has a brand strategy, but one main objective of this thesis was to figure out how to implement that brand ...
The paradox of a stronger beer
(2019)
The thesis is done for a foreign beer brand, who is seeking for an opportunity and market for a new product. The main point for this thesis is to find out that is there reason to bring a stronger new product to the Finnish ...
Brändiviestinnän strategia Instagramiin
(2019)
Sosiaalinen media kasvattaa jatkuvasti merkitystään brändin viestin välittämi-sessä. Brändin näkyvyydellä ja toiminnalla sosiaalisessa mediassa voidaan vaikuttaa kuluttajien kiinnostuksen heräämiseen. Sosiaalisen median ...
Customer perception of a downscale vertical brand extension : SATS Finland Oy
(2021)
This thesis was commissioned by SATS Finland Oy. The company has extended its services from the core brand category by using the downscale vertical brand extension method in the Turku region. The objective of the thesis ...