Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakaskokemuksen parantaminen asiakaspalautteen keräämisen avulla
(2024)
Tämän opinnäytetyön taustalla on toimeksiantajan tarve saada käyntiin puuttunut systemaattinen asiakaspalautteen kerääminen. Toimeksiantajalla on tarve ylläpitää asiakaslähtöinen liiketoimintamalli, jossa asiakaskokemuksen ...
Asiakaskokemuksen nykytilan tutkimus : case Piha-ja Puistosuunnittelu Pirttijärvi
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Piha- ja Puistosuunnittelu Pirttijärvi Oy:n asiakaskokemuksen nykytila. Tutkimuksessa keskityttiin selvittämään asiakkaiden arvoja, asenteita, uskomuksia ja mielipiteitä ...
B2B-Myyntiprosessin kehitys tuotemyynnistä ratkaisumyyntiin : case: Rakennusalan maahantuonti yritys X
(2024)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli mallintaa rakennusalan maahantuonti yritykselle ratkaisumyynnin myyntiprosessi tehostamaan yrityksen myyntiä ja tukemaan tulevaisuuden kasvua. Tässä työssä tuotettiinkin uusi myyntiprosessi ...
Asiakkaan aika : kohti parempaa asiakaskokemusta
(2024)
Tämän opinnäytetyön aiheena on asiakaskokemus yhdessä Suomessa toimivan terveysalan yrityksen toimipisteessä. Tavoitteena on kuvata asiakaskokemukseen vaikuttavia tekijöitä ja miten sitä voidaan kehittää asiakasnäkökulma ...