Haku
Viitteet 1-10 / 32
Brändikäsikirjan luominen Elämyspuu Oy:lle
(2020)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda brändikäsikirja Elämyspuu Oy:lle. Yhdenmukaisella visuaalisella ilmeellä vahvistetaan Elämyspuun Oy:n tunnettavuutta Turun seudulla. Elämyspuun tavoitteena on rakentaa brändi, joka ...
Osallistuminen osana henkilöstökokemusta ja sen vaikutus asiakaskokemukseen: kehittämistyö
(2021)
Markkinaympäristön muutokset haastavat työelämää ja työntekemisen tapoja. Nykyaikana korostuvat miellyttävät kokemukset ja yrityksien mahdollisuus hyötyä vahvojen ja kestävien asiakaskokemusten luomisesta. Työntekijöiden ...
Toiminnan kehittäminen ja asiakasymmärryksen parantaminen palvelumuotoilun avulla
(2020)
Asiakasymmärrys ja asiakaslähtöinen kehittäminen on monelle organisaatiolle ajankohtainen aihe. Organisaatiot kilpailevat entistä enemmän asiakkaan kokemuksilla ja haluavat erityisesti tutkia, miten tyytyväisiä asiakkaat ...
Risteilykokemuksen muotoilua : mitä sitten, kun Ville Viking ei enää kiinnosta?
(2019)
Työn tavoitteena oli selvittää palvelumuotoilun menetelmin risteilyviihtyvyyteen vaikuttavia tekijöitä M/S Viking Grace -risteilyaluksella. Kohderyhminä olivat noin 10–13-vuotiaat varhaisnuoret sekä lasten kanssaan risteilevät ...
Askelmerkkejä Tampereen uuden taidemuseon yleisötyölle
(2020)
Yleisötyö on nykyään vakiintunut käytäntö monissa taidelaitoksissa. Museolain uudistus vuonna 2020 nosti yleisötyön ja vuorovaikutuksen museotyön tarkoituksiksi muiden joukkoon.
Tämä opinnäyte kiinnittyy Tampereen ...
Digitaalisen korvauspalvelun ja asiakaskokemuksen kehittäminen
(2020)
Opinnäytetyön aiheena oli digitaalisen korvauspalvelun sekä asiakaskokemuksen kehittäminen. Tavoitteena oli kartoittaa palvelun ja asiakaskokemuksen nykytila sekä mahdolliset ongelmakohdat ja miettiä kehitysehdotuksia sekä ...
Urheiluseuran asiakaskokemuksen kehittäminen : Tanssiurheiluseura Bolero Ry
(2020)
Asiakkaat odottavat tänä päivänä palvelulta paljon. Myös vaatimukset urheiluseurojen toimintaa ja laatua kohtaan ovat kasvaneet. Nykypäivänä asiakkaat eivät osta puhtaita tuotteita tai palveluita, vaan he ostavat mieluummin ...
Reumatologian vastuualueen asiakaskokemuksen kehittäminen
(2019)
Opinnäytetyön tarkoituksena oli kehittää Reumatologian ja kliinisen immunologian keskuksen asiakaskokemusta palvelumuotoilumenetelmin.
Opinnäytetyössä visualisoitiin nivelreumapotilaan palvelupolku ja selvitettiin, miten ...
Esteetön museo : case Luostarinmäki
(2020)
Idea opinnäytetyön toteuttamiseen syntyi harjoittelujakson aikana Luostarinmäen museolla. Museon keräämän asiakaspalautteen pohjalta esiin nousi sellaisia kohderyhmiä, jotka eivät pääse vierailemaan museolla yhdenvertaisesti ...
Palvelumuotoilun hyödyntäminen startup-yrityksen palvelun kehittämisessä ja asiakashankinnassa : Fination Oy/Opiskelijapooli
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kehittää Fination Oy:n Opiskelijapooli – palvelua palvelumuotoilun keinoin. Palvelua tarkasteltiin yksityiskohtaisesti asiakkaan tarpeita ja yrityksen omia voimavaroja ajatellen, joiden ...