Haku
Viitteet 1-5 / 5
Osallistuminen osana henkilöstökokemusta ja sen vaikutus asiakaskokemukseen: kehittämistyö
(2021)
Markkinaympäristön muutokset haastavat työelämää ja työntekemisen tapoja. Nykyaikana korostuvat miellyttävät kokemukset ja yrityksien mahdollisuus hyötyä vahvojen ja kestävien asiakaskokemusten luomisesta. Työntekijöiden ...
How to successfully launch an AI-robot to improve customer service quality
(2021)
Opinnäytetyö oli tapaustutkimus suomalaiselle ICT-yritykselle. Yritys kehitti asiakaspalvelu-henkilöstön käyttöön My intelligent work environment (MiWE) -nimistä työkalua, jossa yhdistyvät älykäs automaatio, tekoäly ja ...
Palveluliiketoiminnan kehittäminen toiminnallisissa oppimisympäristöissä : case WinNova hius- ja kauneudenhoitoala
(2021)
Ammatillisen koulutuksen uudistus on lisännyt työpaikalla tapahtuvaa oppimista. Opiskelijoille on kuitenkin haasteellista löytää riittävästi sopivia koulutussopimuspaikkoja. Uudet haasteet edellyttävät palveluliiketoiminnan ...
Asiakaskohtaaminen kuntoon palvelumuotoilun keinoin : tapaus Roiske
(2021)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on kehittää asiakaskokemusta palvelumuotoilun keinoin. Työssä kehitetään muotoilun prosessin ja menetelmien kautta asiakaskohtaamisen malli. Opinnäytetyö on tehty yhteistyössä vesiurheilukeskus ...
Varsinais-Suomen sähköinen perhekeskus : palvelumuotoiluprosessin lähtökohdat
(2021)
Kehittämistyön toimeksiantajana toimi Varsinais-Suomen sosiaalialan osaamiskeskus (VASSO) ja se toteutettiin vuoden 2021 aikana. Kehittämistyön tavoitteena oli palvelumuotoiluprosessin kahden ensimmäisen vaiheen – Tutki ...