Haku
Viitteet 1-3 / 3
Asiakaslisäarvon vahvistaminen asiakastapaamisia kehittämällä
(2019)
Asiakaskokemuksen kehittämisellä tavoitellaan yrityksen kannattavuuden parantamista ja lisäarvon luomista asiakkaille. Arvon luomisen edellytyksenä on onnistunut asiakaskokemus. Asiakkaiden tyytyväisyys ja kokema arvo ...
Turvajärjestelmäprojektin jälkimarkkinointi
(2023)
Opinnäytetyössä selvitettiin työn toimeksiantajalle jälkimarkkinoinnin toimintatapoja ja hyötyjä, toteutetun turvajärjestelmäprojektin jälkeen. Opinnäytetyön tavoitteena oli selkiyttää toimintatapoja ja kuvata yritykselle ...
Myyntiprosessien kuvaus ja kehittäminen Yritys X:ssä
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli kuvata yrityksen myyntitoimintojen nyky- ja tavoiteprosessit sekä verrata niitä keskenään. Prosessien analysoinnin pohjalta etsittiin ongelmakohdat ja esitettiin kehitysehdotuksia, joilla ...