Haku
Viitteet 1-10 / 27
Tiedosta toimintaa : vaikuta valintoihin
(Tietojohtaminen ry, 2020)
Yksi tietojohtamisen perusongelmista on siinä, että informaation määrä kasvaa räjähdysmäisesti verrattuna sen hyödyntämiseen. Emme tiedä, että voisimme tietää jo – niinpä saatamme keskittyä haalimaan vielä vähän lisää ...
Sosiaalinen investointi : jotain uutta, vähän vanhaa, paljon lainattua
(Hallinnon tutkimuksen seura, 2018)
Tässä katsausartikkelissa luodaan yleiskuva sosiaalisen investoinnin nykytilanteessa eurooppalaisessa kontekstissa. Artikkeli perustuu vuosien 2015–2017 aikana toteutettuun ja Euroopan unionin Horisontti 2020 -ohjelmasta ...
E-urheilu urheilullistuu, mutta säilyttää ominaispiirteensä
(Turun ammattikorkeakoulu, 2019)
Super Mario Bros. on Nintendon vuonna 1985 kehittämä tasohyppelypeli. Peliä on sittemmin myyty yli 40 miljoonaa kappaletta ja se on edelleen yksi maailman myydyimpiä videopelejä. Konsolipelien pelaamisessa järjestettiin ...
Pankkibisneksen hyvä, paha digiloikka
(Tietojohtaminen ry, 2019)
Digitalisaatio muokkaa pankkibisnestä kovalla vauhdilla. Toisille kyse on uusista mahdollisuuksista, toisille digitalisaatio merkitsee uusia ongelmia.
Mitä silmät ei nää, sitä ei voi arvostaa? : visualisoinnilla turvallisuutta, luotettavuutta ja vastuullisuutta digitaaliseen pankkibisnekseen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2019)
Visualisointi tarkoittaa sanakirjamääritelmän mukaan jonkin näkyväksi tekemistä. Visualisointi on myös keino osoittaa tuosta jostakin puolia, joita visualisoija arvelee näkijöiden arvostavan. Visualisoinnin avulla herätetään ...
Hiekkaa kenkien pohjissa – uhka vai mahdollisuus? : Pankin valinta on monen tekijän summa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2019)
“Tavalliset asiakkaat tuovat vain hiekkaa pankin lattialle” – sitaatti, jonka alkuperästä ei ole varmuutta, mutta joka nousee median otsikoihin kerta toisensa jälkeen. Ajaton ja koruton näkemys, joka puhuttelee kansalaisia, ...
Ihminen sinä olet data
(Tietoasiantuntijat ry, 2019)
Identiteetillä tarkoitetaan ihmisen käsitystä omasta itsestään. Identiteetti kertoo, mitä ihminen on ja mihin hän uskoo. Identiteetti heijastelee arvojamme, jotka ohjaavat käsityksiämme oikeasta ja väärästä. Identiteetti ...
Julkisten palvelujen yhteiskehittäminen : kaunista puhetta vai suomalaisen julkishallinnon arkea?
(Hallinnon tutkimuksen seura, 2019)
Tässä katsausartikkelissa pohditaan yhteiskehittämisen lupausta ja siihen liittyviä sudenkuoppia. Artikkelissa väitetään, että yhteiskehittäminen on pohjimmiltaan palveluntarjoajan ja palvelunkäyttäjän välisessä ...
E-urheiluekosysteemissä avautuu houkuttelevia ekologisia lokeroita
(Turun ammattikorkeakoulu, 2019)
E-urheilu muodostaa monikerroksellisen ekosysteemin, jossa avautuu lukuisia liiketoimintamahdollisuuksia yrityksille lähes toimialariippumattomasti.
Social media as a 'service' for value co-creation by integrating sponsoring companies, sports entities and fans
(World Academy of Science, Engineering and Technology, 2017)
Social media has changed the ways we communicate, collaborate and connect with each other. It has also influenced our habits of consuming sports. Social media has allowed direct interaction between sponsoring companies, ...