Haku
Viitteet 1-10 / 15
Profilointia vai piilomainontaa? : mitä urheilulajeja valtakunnalliset mediat painottavat – ja miksi?
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytteessä tutkittiin viiden suurimman verkkojulkaisun, Iltalehden, Ilta-Sanomien, Helsingin Sanomien, Yleisradion ja MTV3:n, urheilu-uutisoinnin volyymia. Määrällisessä tutkimuksessa seurattiin vuoden 2011 maaliskuun ...
Digitaalinen tarinankerronta maahanmuuttajien kotoutumisen tukijana
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Kira Kauppi. Digitaalinen tarinankerronta maahanmuuttajien kotoutumisen tukijana, Turku, kevät 2011, sivut 34.
Diakonia-ammattikorkeakoulu, Diak Länsi, Turun toimipaikka, Viestinnän koulutusohjelma, Medianomi (AMK).
...
Kun paikallislehti siirtyy verkkoon : toimintasuunnitelma paikallislehti Ylöjärven Uutisten verkkolehden kohentamiseksi
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyöni tavoitteena on laatia toimintasuunnitelma paikallislehti Ylöjärven Uutisten verkkojulkaisun kehittämiseksi. Tätä kirjoittaessa Ylöjärven Uutisten nettisivuilla on tarjolla lyhyitä uutispätkiä, pääkirjoitus, ...
Sisuradion merkitys ruotsinsuomalaisille
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä opinnäytetyössä selvitetään Ruotsissa toimivan suomenkielisen Sisuradion merkitystä ruotsinsuomalaisille. Sisuradio on osa Ruotsin julkisen palvelun (Sveriges Radio) kanavia. Tutkielma etenee identiteettiä ja ...
Ilmastonmuutoksen popularisointi tieteen erikoislehdissä
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyö tarkastelee ilmastonmuutoksen popularisointia tieteen erikoislehdissä. Tavoitteena on käsitellä
erilaisia popularisoinnin keinoja ja niiden hyödyntämistä. Opinnäytetyössä analysoidaan, miten ilmastonmuutosta ...
”Me olemme huikeita ja cooleja” : Studio55.fi-keskustelupalstan kehittäminen journalistisena sosiaalisen median palveluna
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Tämä opinnäytetyö on Studio55.fi-kokonaisuuteen kuuluvan keskustelupalstan kehittämispainotteinen toimintatutkimus. Työn tarkoitus on kartoittaa, miten Studio55.fin interaktiivisuutta ja toimivuutta voidaan kehittää. ...
Käytännönläheisen mediakurssin merkitys nuorten yhteiskunnalliseen osallistumiseen
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Jokaisella nuorella on mahdollisuus osallistua mediasisällön tekemiseen tai vastaanottaa sitä. Tutkimuksessani tavoitteenani oli tutkia sitä, millainen motivaatio lukiolaisilla on osallistua yhteiskunnallisiin asioihin. ...
Menolippu työelämään : tutkielma Verven nuorille kohdistetusta viestinnästä
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Tutkimuksen ja kehitysprosessin aiheena oli Verven nuoriin kohdistuvan viestinnän muoto ja sisältö. Tutkimusasetelman ja ongelman kannalta oleellista on se, että Verven viestintä on suunnattu pääosin sidosryhmille.
Päät ...
Nuoret pakenevat verkkoon - saako Sinun Suosikki heidät kiinni? : miten nuortenlehti Suosikin verkkotoimintaa voidaan kehittää?
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Opinnäytetyö on nuortenlehti Suosikille tehtävä tilaustyö, jonka tarkoituksena on kartoittaa, minkälaisia toimintamalleja Suosikki käyttää verkkotoiminnassaan ja miten niitä voitaisiin parantaa. Työssä syvennytään erityisesti ...
Mediapaja ikääntyville : digitaalinen tarinankerronta tieto- ja viestintätekniikan opettelun apuna
(Diakonia-ammattikorkeakoulu, 2011)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan digitaalisen tarinankerronnan luomia mahdollisuuksia tekniikan opetuksessa ikääntyville. Tavoitteena on löytää opetustapoja, joiden avulla ikääntyvät voidaan ottaa huomioon, kun kyseessä on ...