Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakaskokemuksen kehittäminen : Lempäälän lapsiperheiden palveluohjaus
(2022)
Lempäälän kunnassa on aloitettu lapsiperheiden palveluohjaus vuoden 2020 alussa. Tässä opinnäytetyössä selvitettiin, millainen asiakaskokemus palveluohjauksen asiakkaille on syntynyt, sekä etsittiin keinoja asiakaskokemuksen ...
Luovan alan yrittäjän brändin rakentaminen sosiaalisessa mediassa
(2021)
Kehittämishankkeen avulla tutkittiin, millä eri toimenpiteillä luovan alan yrittäjä voi rakentaa omaa brändiään sosiaalisessa mediassa ja digitaalisissa kanavissa.
Brändi- ja sisältöstrategian avulla luotiin tavoitteet, ...
Fysioterapiaa äideille : synnytyksen jälkeisten fysioterapiapalveluiden muotoilu
(2022)
Suomessa raskaus ja synnytys koskee vuosittain noin 45-50 000 tuhatta naista. Raskauden jälkeen äidit kuvaavat epävarmuutta muuttunutta kehoa kohtaan. Huolenaiheet kohdistuvat mm. lantionpohjalihasten ja keskivartalon ...
Palvelualueen toimivuus käyttäjän kannalta Keravan kaupunginkirjastossa
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin Keravan kaupunginkirjaston palvelualueen toimivuutta käyttäjän näkökulmasta tarkasteltuna. Tutkittava alue rajattiin useammasta asiakaspalvelupisteestä koostuvaan palvelukeskukseen ja ...
Asiakasymmärryksen merkitys digitaalisten palveluiden kehitystyössä
(2024)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää asiakasymmärryksen merkitys digitaalisia palveluita rakennettaessa. Opinnäytetyössä tarkastellaan, miten Luonnonvarakeskuksen (Luke) verkkopalveluita voidaan kehittää asiakaslähtöisemmiksi. ...