Haku
Viitteet 1-3 / 3
Myyjien osaamistarpeiden kartoitus työn sisältöjen muuttuessa
(2024)
Opinnäytetyössäni kehitettiin ja pilotoitiin työkalua myyjien osaamisen kartoittamisen ja henkilöstön kehittämisen tueksi. Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä suuren erikoiskaupanalalla toimivan yrityksen vähittäismyynnin ...
Muutosjohtaminen ja sen vaikutus ERP-järjestelmän käyttöönotossa
(2021)
Sanotaan, että mikään ei ole niin varmaa kuin muutos. Muutosprosessin yleinen piirre on, että sitä ei voi tarkasti suunnitella etukäteen, eikä lopputulosta voi etukäteen arvata. Muutokset eivät myöskään aina onnistu. ...
Asiakaslähtöisellä kehittämisellä kohti parempaa hakijapalvelua : TYA-oppilaitoksen hakijan asiakaskokemuksen parantaminen
(2022)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tavoitteena oli luoda TYA-oppilaitokselle uusi hakijapalvelu hyödyntämällä asiakaslähtöisen kehittämisen näkökulmaa. TYA on lyhenne sanoista Turun Yhdistyneet Ammattioppilaitokset. Työn ...