Viimeksi lisätyt Julkaisut
Viitteet 346-360 / 893
-
Exploiting User-Generated Content for Service Improvement: Case Airport Twitter Data
IFIP advances in information and communication technology (Springer Verlag, 2022)The study illustrates how airport collaborative networks can profit from the richness of data, now available due to digitalization. Using a co-creation process, where the passenger generated content is leveraged to identify ... -
RAMPAGE-mallilla laatua lasten ja nuorten valmentamiseen
Valmentaja : 5/2022 (Suomen Valmentajat ry, 2022) -
Virtuaalisen kielitarjonnan luominen Ulysseus Eurooppa-yliopistolle
Kieli, koulutus ja yhteiskunta : 4 (Kieliverkosto, 2022)Artikkelissa esitellään kuuden eurooppalaisen korkeakoulun yhteistyönä luotavaa kieliohjelmaa, joka on osa uutta rakenteilla olevaa Eurooppa-yliopistoa. Kehitteillä oleva kieliohjelma tukee Ulysseus Eurooppa-yliopiston ... -
Theseuksen julkaisutietojen siirtyminen ja metadatan avoimuus
Kreodi : 4/2022 (AMKIT-konsortio, 2022)Theseuksen käyttörajatun kokoelman viimeisin eli neljäs aalto käynnistyi elokuussa. Nyt kun ammattikorkeakoulut ovat tutustuneet tarkemmin uuteen toimintamalliin, on herännyt kysymyksiä metadatan avoimuudesta ja haravoinnista. ... -
Academic recognition enhancing flexibility in a European University
AMK-lehti / UAS Journal : 4/2022 (Ammattikorkeakoulujen rehtorineuvosto Arene ry, 2022)Higher education institutions meet increasing expectations towards flexibility of study pathways across the European Higher Education Area. Although definitions of “flexibility” are not clear-cut and they also depend on ... -
Monikielisyys työyhteisössä
Tempus : 5/2022 (Suomen kieltenopettajien liitto SUKOL, 2022)Kielten ja viestinnän asiantuntijoita kokoontui 12.–13.5. Helsinkiin, Haaga-Helia ammattikorkeakoulun Pasilan kampukselle Ammattikielten ja -viestinnän yhdistys Proflangin kevätpäiville. Pääteema oli tänä vuonna Monikielisyys ... -
Yhteisön oppimiskyvykkyys ja jatkuva oppiminen
Valmentaja : 1 (Suomen valmentajat ry, 2022) -
Miksi tekoälylle luodaan eettisiä ohjeistuksia?
Tivi lehti : 6-7 (Alma Talent, 2022) -
PILOTING THE LEARNING BY DEVELOPING ACTION MODEL PEDAGOGY IN FINLAND HEIS
ICERI proceedings (IATED, International Association of Technology, Education and Development, 2022)The primary purpose of this study is to determine whether the Learning by Developing (LbD) pedagogical model is a suitable learning method for computer science students. This study reports on the pilot implementation of ... -
INTERNATIONAL SOFTWARE DEVELOPMENT PROJECT STUDY MODULE IMPLEMENTED IN VIRTUAL TEAMS IN COOPERATION WITH WORKING LIFE
ICERI proceedings (IATED, International Association of Technology, Education and Development, 2022)This article describes the research results and students' experiences from the International Software Development project study module, common to two computer science schools from two countries (FIN/CH) universities of ... -
Myyjä, tiedätkö minkälaista lähestymistapaa ostaja toivoo?
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA blogi : 27.05.2022 (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset, 2022) -
Myyjä, puhutko kraljicia?
Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset MMA blogi : 24.04.2022 (Myynnin ja markkinoinnin ammattilaiset, 2022) -
Opinnäytetyö haastaa ja palkitsee
Aikuiskasvatus : 1 (Kansanvalistusseura, 2022) -
Case study: Microsoft Azure Cloud experiences in teaching at Haaga-Helia University of Applied Sciences
Esignals research : 21.12.2022 (Haaga-Helia ammattikorkeakoulu, 2022)In November 2019 the digital innovation hub for cloud-based services (DIHUB) project was started, which is co-funded by the Erasmus+ Programme of the European Union. DIHUB’s aim is to setup a European wide knowledge cluster ... -
Understanding Lived Experiences Through Inclusive lens of Interpretative Phenomenological Analysis (IPA) and Narrative Analysis (NA)
(Academic conferences international, 2022)The paper presents the findings of a PhD study carried out and completed in 2021. The study adopted Interpretative Phenomenological Analysis (IPA) and elements of Narrative Analysis (NA) as an inclusive methodological ...