Haku
Viitteet 1-10 / 43
Opettajakaarti
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
SATU-koulutuksen opettajakaarti oli melkoinen. Osa opettajista oli alusta loppuun asti mukana, osa vain yhden lukukauden, osa tuli ja meni vaihdellen. Vuosiin mahtui useita opettajia, kaikki olivat erinomaisia oman ...
SATU on totta-historiikki : maahanmuuttajasairaanhoitajien pätevöitymiskoulutus (SATU) Turun ammattikorkeakoulussa vuosina 2003-2017
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Julkaisussa kuvataan Turun SATU-koulutuksen eli EU/ETA-alueen ulkopuolelta tulevien maahanmuuttajasairaanhoitajien pätevöitymiskoulutuksen elinkaari 2000-luvun alun suunnittelusta kohti uusia tulevaisuuden toteutuksen ...
Harjoitteluilla varmuutta sairaanhoitajuuteen
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Harjoittelu oli perus- ja ammattiopintojen lisäksi pakollinen ja kiinteä osa koulutusta (Turun ammattikorkeakoulu 2016). Osa harjoittelusta toteutui ammattikorkeakoulun opetustiloissa luokka- ja simulaatioharjoituksissa, ...
Haasteita ja iloja
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Minulla on ollut ilo ja kunnia olla SATU-koulutuksen vastuuopettajana koko sen elinkaaren ajan eli 15 vuotta. Näihin vuosiin on mahtunut niin haasteita kuin iloja. Tämä matka on ollut molemminpuolinen täydennyskoulutus, ...
Monimuotokoulutuksen ja aikuisopiskelun näkökulmia SATU-koulutuksessa
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Turun ammattikorkeakoulun Terveyden ja hyvinvoinnin monimuotokoulutuksessa (ent. aikuiskoulutus) on toteutettu vuosien 2003–2017 aikana maahanmuuttajataustaisten sairaanhoitajien pätevöitymiskoulutusta. EU- ja ETA-maiden ...
Kouluttautuminen kotoutumisen edistämisen apuna
(Turun ammattikorkeakoulu, 2019)
MARJAT-hankkeessa on toteutettu maahanmuuttajien kanssa toimiville monikulttuurisen osaamisen koulutusta eri muodoissa. Koulutuksen suunnittelu pohjautuu aikaisempiin tutkimuksiin aiheesta, työpajoihin ja henkilökuntakyselyihin. ...
INDOPED – modernising Indonesian higher education with tested European pedagogical practices : report on piloted pedagogical practices
(Turun ammattikorkeakoulu, 2019)
This book is a travelogue from the “Datang, Duduk, Diam” Pedagogy into the world of Innovation Pedagogy. Authors from five Indonesian universities tested student-centered active learning practices in real learning settings, ...
Hyöty
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Mitä on hyöty? Mihin hyötyä tarvitaan elämässä? Onko hyöty materiaalista, taloudellista vai pelkästään sosiaalista pääomaa kasvattava asia?
Hyötyjen tavoitteleminen nähdään ihmiselle ja yhteiskunnalle tärkeänä. Hyödyn ...
Redesigning education : visions and practices
(Turun ammattikorkeakoulu, 2020)
The starting point for this book is that higher education institutions have not yet renewed their pedagogical approaches to the extent that is needed for a sustainable future. The biggest challenge for all educational ...
20 vuotta uusia luovia suunnittelijoita Suomelle ja Turulle - Mainonnan suunnittelun koulutus 1999-2018
(Turun ammattikorkeakoulu, 2018)
Mainostoimiston ydinosaaminen ja keskeinen kilpailutekijä on immateriaalinen, ennalta arvaamaton, sielua repivä, suuria tunteita ja isojen egojen sovittelua sisältävä inhimillinen toiminta, luovien ongelmanratkaisujen ...