Haku
Viitteet 1-4 / 4
Asiakasymmärryksen hyödyntäminen esipalveluvaiheessa
(2019)
Tutkimuksen tarkoituksena oli asiakasymmärrykseen syventymällä tutkia esipalveluvaihetta; perehtyä siihen asiakkuuden vaiheeseen, kun asiakas etsii tietoa ja arvioi toimeksiantajayrityksen, Taitoan, talous- ja henkilöstöhallinnon ...
Jäsenpalveluiden kehittäminen palvelumuotoilun keinoin. Case: Suomen Kylmäyhdistys ry.
(2019)
Tämä opinnäytetyö on toteutettu toimeksiantona Suomen Kylmäyhdistys ry:lle, joka on kylmätekniikan parissa työskentelevien ihmisten muodostama yhdistys. Yhdistys on toiminut pitkään varsin perinteisillä tavoilla, mutta ...
Asiakaskokemus- ja asiakastyytyväisyystutkimus Metlab Oy:lle
(2019)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää Metlab Oy:n asiakaskokemuksen ja asiakastyytyväisyyden nykytilaa. Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda selkeä ja toimiva kyselypohja yritykselle käytettäväksi kyselytutkimuksien ...
ServiceNow - Palvelunhallinta asiakaspalvelussa
(2019)
Opinnäytetyössä käsitellään asiakaspalvelun ja –kokemuksen tärkeyttä yrityksille nykypäivänä sekä tutkitaan palvelunhallintajärjestelmän käyttöä kohdeyrityksessä.
Kilpailukykyisen asiakaskokemuksen tuottamiseen tarvitaan ...