Haku
Viitteet 1-10 / 202
INFLUENCE OF A BRAND IMAGE IN DEVELOPING A TOURISM DESTINATION – CASE VUOKATTI
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)
The purpose of this thesis was to study the development of tourism in Vuokatti. The aim was to find out how
tourism has developed in the Vuokatti area in years 2000 – 2008 and make a power point presentation of the
findings ...
Analysis of Front-End Processes
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)
The aim of the thesis was to map out and analyse the Front-End Processes within the development processes of companies to identify areas of improvement. Another goal was to reveal significant similarities, which could serve ...
MARKKINOINNIN KEHITTÄMINEN VIESTINNÄN KEINOIN : WWW-SIVUT SOTKAMON VANHAINTUKISÄÄTIÖLLE
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2006)
Tämä opinnäytetyö käsitteli markkinoinnin kehittämistä viestinnän keinoin. Koska markkinointi liittyy yritysten ja yhteisöjen kaikkiin toimintoihin, tulisi se nähdä koko liiketoimintaa ohjaavana ”ajattelutapa-na”. On tärkeää ...
KAJAANIN KAUPUNGIN ELINKEINOPOLIITTINEN SELVITYS
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2004)
Tutkimuksen tavoitteena oli selvittää kajaanilaisten yritysten mielipiteitä, mitä ongelmia tai kehitettäviä asioita on Kajaanin elinkeinopolitiikassa. Kyselyn avulla Kajaanin kaupungin elinkeinokeskus sai tietoa, mitä ...
ASUNTO- JA KIINTEISTÖKAUPAN OSAPUOLTEN VASTUUT JA VELVOLLISUUDET
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena oli selvittää asunto- ja kiinteistökaupan osapuolten velvollisuudet
kaupankäynnissä. Lisäksi selvitettiin kaupankäynnissä mahdollisesti tapahtuvat virheet ja kaupan osapuolten
vastuut ...
RUSSIAN TRADE OF URHEILU & KALASTUS PALLAS PRODUCTS
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)
The main purpose of this study was to help Urheilu & Kalastus Oy to develop the export trade of Pallas ice
hockey equipment products to Russia. The study aimed at finding out reasons for the fluctuating sales and how
to ...
Knowledge Creation by SMEs on Communities of Practice on Alibaba.com.cn
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2007)
Knowledge creation means gaining a substantial momentum due to its direct relation to the company’s
core competency and competitive advantage. The current thesis investigated a new phenomenon,
which is the knowledge ...
Organisaatiomuutokset Sampo Pankin Pohjois-Suomen konttoreiden henkilökunnan kokemina
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2009)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää Sampo Pankin Pohjois-Suomen konttoreiden henkilökunnan muutoskokemuksia
vuodesta 1993 lähtien. Opinnäytetyössä tutkittiin eri tekijöiden ja muutosjohtamisen eri osa-alueiden
osuutta ...
IFRS-TILINPÄÄTÖSSTANDARDIT YKSITYISEN OSAKEYHTIÖN NÄKÖKULMASTA
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2008)
Opinnäytetyön tarkoituksena on perehtyä siihen, mitä IFRS-tilinpäätösstandardit ovat ja miten ne vaikuttavat
kirjanpitoon ja tilinpäätökseen. Tavoitteena on käsitellä tiivistetysti yksityisen osakeyhtiön tilinpäätökseen ...
LONKAN TEKONIVELLEIKKAUKSEN YKSIKKÖKUSTANNUS TOIMINTOLASKENTAA SOVELTAEN
(Kajaanin ammattikorkeakoulu, 2007)
Tämä opinnäytetyö käsittelee kuntataloutta ja -hallintoa sekä sosiaali- ja terveydenhuollon kustannuslaskentaa.
Empiriaosuudessa laskettiin lonkan tekonivelleikkauksen yksikkökustannus toimintolaskentaa soveltaen. ...