Haku
Viitteet 1-10 / 14
Urheiluorganisaation kriisiviestintä : Jukurit HC Oy - kriisiviestintäsuunnitelma
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tarkoituksena on tutkia vuonna 1970 perustetun jääkiekkoseura Mikkelin Jukurien viestintää sekä valmiuksia toimia kriisitilanteissa. Tarkoitus on pohtia seuran viestinnän vahvuuksia, kehittämiskohteita ...
Mentorointia kulttuurituotannon kentällä : Mentorointisuhde European Horizons 2014-projektissa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Studio Wäkewä on studio-galleria, joka sijaitsee Vanhan Kasarmin kyljessä Mikkelissä. Studio Wäkewä on perustettu kesäkuussa 2013 ja sen tavoitteina on kehittää visuaalisten taiteiden toimintaympäristöä, tuottaa taidenäyttelyitä, ...
Koloristit rajalla : Elämyspedagogisen taidenäyttelykierroksen käsikirjoittaminen ja toteutus
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Elämystuote on nykypäivän trendi-ilmiö. Melkein mikä tahansa asia voi olla elämys tai tarjota elämyksen. Kuluttajalle voidaan tarjota elämyksiä esimerkiksi ravintolassa: ravintola on sisustettu jonkin maan lipun väreillä, ...
"Kiva olla osa tätä jengiä" : Sodankylän elokuvajuhlien talkoolaiset ja talkootoiminnan kehittäminen
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Sodankylän elokuvajuhlat on Suomessa vuodesta 1986 lähtien järjestetty elokuvafestivaali. Sen taustaorganisaationa toimii Sodankylän Elokuvafestivaali ry. Lapin kesän yöttömät yöt luovat ainutlaatuisen tunnelman festivaaleille ...
Turvallisuus vapaaehtoisten koordinoimissa tapahtumissa : Case Uudenmaan partiopiirin partiotaitokisat
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni on selvitys Mäntsälän Metsäkävyt ry:lle turvallisuuden huomioimisesta partiotaitokisoissa, joissa päätoimijoina ovat vapaaehtoiset. Mäntsälän Metsäkävyt ry on rekisteröitynyt yhdistys, joka toimii ...
Luovan kirjoittamisharrastuksen rooli nuoren elämässä : Tarkastelussa Olkkari-hankkeen kirjoittajanuoret
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä toiminnallinen opinnäytetyö tutki nuoren luovaa kirjoittamisharrastusta, siihen vaikuttavaa moti-vaatiota ja harrastumiseen kätkeytyviä merkityksiä. Työssä perehdyttiin narratiivisen lähestymistavan kautta ensisijaiesti ...
Markkinointi ja markkinointiviestintä murroksessa : Yleisötutkimus Savoy-teatterissa
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli perehtyä markkinointi- ja markkinointiviestinnän murrokseen ja syventyä tutkimaan sitä, millaisia muutoksia ja uusia suuntauksia on nähtävillä. Lisäksi työssä keskityttiin asiakkaisiin ja ...
Balalaikan ja sen soittamisen popularisoiminen oppikirjan avulla
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä opinnäytetyössä käsitellään balalaikkamusiikin – ja erityisesti alkuperältään venäläisen kansansoittimen, balalaikan - popularisoimista Suomessa oppimateriaalin avulla. Opinnäytetyöhön kuuluu ensimmäinen suomenkielinen ...
Kuvataiteen tuotteistaminen : Kuvataiteilijan tuotteistamisprosessi
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Tässä opinnäytetyössä tutkitaan kuvataiteen ja liiketalouspainotteisen tuotteistamisen suhdetta kuvataiteilijan tuotteistamisprosessin kautta. Työn tarkoituksena on hahmottaa toimivia kuvataiteen tuotteistamiskeinoja ja ...
Teatterivierailusta kulttuurivientiin? : Case Suomen Kesäteatteri Oy
(Mikkelin ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöni tavoitteena oli perehtyä kesäteatterin historiaan ja nykytilanteeseen Suomessa sekä kult-tuurivientiin ja –vierailuun Suomesta. Opinnäytetyötä varten tutustuin teemahaastatteluun ja kyselyyn aineistonkeruu ...