Haku
Viitteet 1-5 / 5
Suomalaisten naisten hotelli valinta kotimaassa
(2021)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten suomalaiset naiset valitsevat hotellin kotimaasta ja mitkä tekijät vaikuttavat valintaan.
Teoriaosassa käydään läpi kuluttajan ostokäyttäytymistä sekä ostosprosessia. ...
Matkailuyrityksen vastuullisuusviestintä sosiaalisessa mediassa : Break Sokos Hotel Tahko
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä Break Sokos Hotel Tahkon kanssa. Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, kuinka toteuttaa yrityksen vastuullisuusviestintää asiakkaille sosiaalisessa mediassa ja tehdä sitä varten yritykselle ...
Staycation-paketin luominen Original Sokos Hotel Lappeelle
(2022)
Opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona. Opinnäytetyön tarkoituksena oli suunnitella staycation-paketti Sokos Hotels-ketjuun kuuluvalle Original Sokos Hotel Lappeelle, sillä hotelli haluaa houkutella lisää paikallisia ...
Lappeenranta Span uudistuksen toteutuminen ja hotellin toiminnan lopettaminen
(2022)
Opinnäytetyössä tavoitteena oli tehdä retrospektiivinen analyysi Lappeenranta Spassa toteutetun hotelliprofiilien eriyttämisen onnistumisesta kesän 2019 ja kevään 2020 välillä. Lappeenranta Span kahden erityylisen rakennuksen ...
Matkailuyrityksen vastuullisuusviestintä eri asiakasryhmille : GreenStar Hotels Oy
(2022)
Opinnäytetyö tehtiin yhteistyössä GreenStar Hotels Oy matkailuyrityksen kanssa. Työn tavoitteena oli selvittää, miten yrityksen vastuullisuusviestintää voidaan kehittää eri asiakasryhmille. Työssä pyrittiin saamaan ...