Haku
Viitteet 1-10 / 15
Podcast seurakuntayhtymän tiedotusvälineenä
(2020)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millainen on hyvä podcast Lappeenrannan seurakuntayhtymän viestinnässä ja miten hyvin seurakuntayhtymän työntekijät ottavat haltuunsa uuden viestintäkanavan.
Työ toteutetaan ...
Benchmarking-tutkimus oppimispelien markkinointiviestinnästä
(2021)
Tämä opinnäytetyö tehtiin toimeksiantona Visia GameFactorylle, joka on luonut ilmastonmuutosta käsittelevän My2050-pelin ja vastaa tämän pelin markkinoinnista. My2050-peli on suunniteltu soveltumaan oppimateriaaliksi ...
Menestyvän podcast-sarjan resepti
(2021)
Menestyvän podcast-sarjan resepti -opinnäytetyö on laadullista tutkimusta mukaileva selvitys, jossa selvitetään teemahaastatteluiden avulla edellytyksiä menestyvän podcastin tekemiseen. Opinnäytetyö avaa podcastien tekemistä ...
Sosiaalinen media markkinoinnin ja viestinnän apuvälineenä
(2022)
Sosiaalinen media on ollut jo toista vuosikymmentä kaikkialla ja sen rooli tuntuu jatkavan kasvuaan. Sen rooli yrityksille on keskeinen monella eri tavalla. Markkinoinnissa ja yrityksen näkyvyyden nostamisessa sosiaalinen ...
Suomen Lukiolaisten Liiton jäsenhankinnan kehittäminen markkinointiviestinnän keinoin
(2022)
Suomen Lukiolaisten Liitto ry on lukiolaisten oma edunvalvonta-, palvelu- ja harrastusjärjestö, jonka yksi tärkeimmistä toimintaa rahoittavista lähteistä on jäsenhankinta tulot. Lukiolaisten liitto tekee jäsenhankintaa ...
Urheilutapahtuman suoratoiston kaupallistaminen
(2022)
Tämä opinnäytetyö on toiminnallinen opinnäytetyö, jossa kuvataan TuuskiKiekko ry:n otteluita suoratoistona välittävän kuvaustuotantopalvelun perustamista ja kehittämistä.
Opinnäytetyössä käydään läpi käytännön ongelmien ...
Taiteilija teoksenaan - sosiaalinen media itseilmaisun välineenä henkilöbrändien maailmassa
(2021)
Tämän opinnäytetyön päämäärä on tarkastella ja selvittää sosiaalisen median tuomia itseilmaisullisia mahdollisuuksia erityisesti nuorille ihmisille. Käsitys luovuudesta ja taiteilijasta itsestään ovat monimuotoistuneet, ...
Kaupunkilehti Länsiväylän toimituksen monikanavainen työprosessi ja Instagram-tilin kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen espoolaisen kaupunkilehti Länsiväylän toimitusprosessi on ja miten se mukautuu sosiaalisen median kanavan Instagramiin sisällöntuotantoon. Tein opinnäytetyön toimeksiantona ...
Yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä pohditaan yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä. Kehittämisen kohteena on sosiaalialan yrityksen julkaisema podcast. Työn tavoitteena on kiteyttää menestymisen edellytyksiä yrityspodcastille, jonka ...
Kohti ketterää sisällöntuotantoa Scrum-viitekehyksen avulla
(2023)
Kehittämistyöni tarkoituksena on kehittää kohdeorganisaation viestinnän ja markkinoinnin tiimin työskentelytapoja sisällöntuotantoon liittyen. Tavoitteenani on löytää uusi tapa työskennellä tiimissä ketteriä menetelmiä ...