Haku
Viitteet 1-10 / 25
Onnistunut haastattelu journalistisessa kirjaprojektissa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämä opinnäytetyö käsittelee haastateltavan ja haastattelijan kommunikointia haastattelutilanteessa. Olen pyrkinyt analysoimaan journalistin toimintaa ja haastatteluja yhtenä tiedonkeruun muotona kirjaa tehdessä.
Tässä ...
"Jos tiedotteita ei olisi, olisi työni huomattavasti hankalampaa" : Tiedotteiden esiintyvyys suomalaisissa aikakauslehdissä - ja kuinka parantaa tiedotteiden näkyvyyttä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän tutkimuksen aihe on muotitiedotteiden hyödyntäminen neljässä suomalaisessa aikakauslehdessä sekä se, kuinka muotitiedotteita voisi parantaa. Opinnäytetyön toimeksiantaja on viidessä Pohjoismaassa toimiva pr-toimisto ...
Heka-Laajasalo Oy:n asukaslehden perustaminen
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyöprojektin tarkoituksena oli perustaa Helsingin kaupungin asunnot Oy:n alueyhtiölle Heka-Laajasalo Oy:lle asukaslehti, jossa käsitellään asumiseen liittyviä ilmiöitä ja teemoja. Tarve projektille oli tiedonvälityksen ...
Verkkojournalismin hakukoneoptimointi : Miten verkkojournalismia hakukoneoptimoidaan?
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön aiheena on verkkojournalismin hakukoneoptimointi.
Opinnäytetyöllä ei ole toimeksiantajaa, vaan se on itsenäinen projekti, jonka aihe on noussut tekijän omista kiinnostuksen kohteista ja kokemuksista ...
”Työnteko kannattaa” – tutkimus HAAGA-HELIAn toimittaja-opiskelijoiden opiskeluaikaisesta työssäkäynnistä
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on selvittää, millaisissa media-alan työpaikoissa HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulun journalismin opiskelijat työskentelevät ja miten he uskovat opiskeluaikaisen työssäkäynnin vaikuttavan ...
Vakituinen kirjeenvaihtaja – arvokas asiantuntija vai korvattavissa oleva kustannus? : Staff correspondents: A valuable asset or a replaceable cost?
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Opinnäytetyössä tutkitaan vakituisten kirjeenvaihtajien tuomaa lisäarvoa tiedotusvälineille. Tavoitteena on selvittää, mitä hyötyä kirjeenvaihtajista on tiedotusvälineelle ja mitä näistä hyödyistä saadaan vain vakituisia ...
Monimuotoista urheilua Elävässä arkistossa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Vuonna 2006 perustettu Yleisradion Elävä arkisto tarjoaa arkistomateriaalia netissä katseltavaksi ja kuunneltavaksi. Elävän arkiston toimitus etsii Ylen arkistoista kiintoisaa sisältöä, ja muodostaa video- tai audiomateriaalin ...
Sara La Fountain: Healthy Kitchen : Keittokirjan ulkoasun suunnittelu ja taitto
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Healthy Kitchen on tv-kokki ja ruokakirjailija Sara La Fountainin keittokirjaprojekti, joka alkoi tammikuussa 2013. Kirjan julkaisi kustannusyhtiö Tammi saman vuoden lokakuussa. Suunnittelin kirjalle ulkoasun typografiasta, ...
Mainonnan ja journalismin raja JSN:n päätösten valossa
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Yhä tiukkenevassa taloustilanteessa mediayritysten kokema paine entistä kaupallisempien keinojen käyttämiseen kasvaa. Tämä paine näkyy Julkisen sanan neuvostossa (JSN) kantelujen määrän kasvuna ja piilomainontaa koskevien ...
Millainen sisältö on jakamisen arvoista? : Iltalehden Fiidi.fi:n suosituimmat artikkelit tammi–toukokuussa 2014
(HAAGA-HELIA ammattikorkeakoulu, 2014)
Iltalehti.fi:n alle perustettiin hiljattain uusi verkkosivusto, Fiidi.fi, jossa julkaistaan uutisten sijaan kevyempää ja "jaettavan arvoiseksi" tunnistettua ajanvietesisältöä.
Tämän opinnäytetyön tärkeimpänä ...