Haku
Viitteet 1-8 / 8
Digitaalisen ja perinteisen markkinoinnin vertailu sekä markkinointiviestinnän tavoittavuus Yritys X:ssä
(2019)
Digitalisoituneet toiminnot ovat tulleet osaksi lähes kaikkien yritysten toimintaa, mutta samalla myöskin perinteisen markkinoinnin keinot hallitsevat edelleen vahvasti tietyillä toimialoilla, etenkin kampanjoinnissa. ...
Myynti- ja markkinointialan workshop-tapahtuman järjestäminen korkeakouluopiskelijoille
(2019)
Opinnäytetyön taustana toimii tekijöiden kokemus korkeakouluopiskelijoille suunnattujen tapahtumien puutteellisuudesta. Toiminnallisen opinnäytetyön produktina on myynnin ja markkinoinnin korkeakouluopiskelijoille järjestetty ...
Facebookin ja Instagramin kehittämissuunnitelma Offerillalle
(2019)
Digitalisaation myötä sosiaalinen media on noussut merkittäväksi osaksi yritysten markkinointistrategiaa. Ihmiset viettävät yhä enemmän aikaa digitaalisissa kanavissa ja yritysten haasteena on tavoittaa asiakkaansa massiivisen ...
Developing a brand-identity and a content strategy for its implementation : Case: Start-up company Hyggelig Oy
(2019)
This thesis was conducted to meet the branding and marketing needs of a developing company called Hyggelig Oy which will sell recycled design furniture online. The first objective of this thesis was to create a comprehensive ...
Sosiaalisen median strategia yritykselle Meltex Oy Plastics
(2019)
Sosiaalinen media on nykypäivän yrityksille yksi tärkeimmistä markkinoinnin alustoista. Yrityksen tulee luoda sosiaalista mediaa varten kattava strategiasuunnitelma, jotta sen monipuolisista kanavista saadaan todellista ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän suunnitelma: Case eino.io
(2019)
Tämä toiminnallisen opinnäytetyön produktina syntyi markkinointiviestintäsuunnitelma uudelle ohjelmistopalvelulle nimeltään eino.io. Opinnäytetyö rajattiin toimeksiantajan kanssa digitaaliseen markkinointiviestintään. ...
Myyntimateriaalien suunnittelu uudelle B2B-design yritykselle
(2019)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli julkitilasisustukseen keskittyvä irtomattojen tuottaja Wanted Interior Oy. Produktina oli suunnitella tehokkaita myyntimateriaaleja, joilla yritys voi vaikuttaa ...
Näytteilleasettajien mielipiteitä Vene 18 Båt -messuista
(2019)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, miten hyvin näytteilleasettajien odotukset kohtasivat saavutettujen tuloksien kanssa Vene 18 Båt -messuilla. Vene 18 Båt – messut järjestettiin 9.-18.2.2018. Palautetta kysyttiin ...