Haku
Viitteet 1-5 / 5
Kahvilapalvelun asiakaslähtöinen kehittäminen
(2023)
Toimeksiantajana tälle tutkimustyyppiselle opinnäytetyölle toimi Kirjalan Kahvipaahtimo. Opinnäytetyön tavoitteena oli löytää kehitysehdotuksia kahvilan palvelukokonaisuuteen asiakaskyselyn avulla. Tutkimuksessa kartoitettiin ...
Puhelinasiakaspalvelun vaikutukset asiakaslojaliteettiin
(2023)
Tämän opinnäytetyön tavoitteena on tutkia puhelinasiakaspalvelun vaikutusta pankin asiakaslojaliteettiin. Työn tietoperustassa keskitytään asiakaslojaliteettiin, eri asiakaspalvelun muotoihin, sen kehitykseen pankkialalla ...
Asiakastyytyväisyys maksuratkaisujen vuokrakäytössä – CoreGo Oy
(2023)
Tämä opinnäytetyö toteutettiin toimeksiantona yritykselle CoreGo Oy. Opinnäytetyön tavoitteena on tutkia asiakkaiden kokemuksia CoreGo Oy:n maksuratkaisujen vuokrakäytöstä ja selvittää, kuinka tyytyväisiä asiakkaat ovat ...
Asiakastyytyväisyyden ja asiakaskokemuksen tutkiminen yrityksessä Akarsu Ky
(2023)
Opinnäytetyössä tutkittiin Akarsu Ky:n asiakaskunnan asiakaskokemusta sekä asiakastyytyväisyyttä. Opinnäytetyön teoriaviitekehys koostui asiakaskokemuksen linkittyvästä teoriasta ja asiakastyytyväisyyden ja -tyytymättömyyden ...
Power Cup - lasten ja nuorten lentopallotapahtuma
(2023)
Opinnäytetyö oli osa opinnäytteen tekijän työtä tapahtumatuottajana ja toimeksiantajana toimi Rivents Oy. Opinnäytetyön keskiössä oli tutustua maailman suurimpaan lasten ja nuorten lentopallotapahtumaan; Power Cupiin. Power ...