Haku
Viitteet 1-4 / 4
Digitaalisen asiakaskokemuksen mittaaminen yrityksessä X
(2023)
Tämän opinnäytetyön aiheena oli tutkia toimeksiantaja yrityksen X asiakaskokemuksen mittaamisen hyötyjä verkkopalvelukanavassa. Verkkopalvelukanavassa tapahtuva asiakaskokemuksen mittaaminen olisi yritykselle uusi kanava ...
Vakuutusyhtiön vaihtoon vaikuttavat tekijät ajoneuvovakuutuksessa
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena on selvittää tekijöitä, jotka saavat vakuutusyhtiön asiakkaat vaihtamaan vakuutusyhtiötä. Opinnäytetyö on rajattu Suomessa vahinkovakuutusta harjoittaviin vakuutusyhtiöihin, sekä tarkennettu ...
Pienpanimoalalla toimivan yrityksen X asiakaskokemus
(2023)
Tämän laadullisena tutkimuksena toteutetun opinnäytetyön tavoitteena oli tutkia kuinka pienpanimoalalla toimiva yritys vastaa asiakkaidensa odotuksiin ja toiveisiin tuotteiden maahantuojana, varastoijana ja jakelijana. ...
Reklamaatioiden käsittely osana asiakaskokemusta
(2024)
Reklamaatiot ovat kriittisiä tilanteita, joissa mitataan yrityksen asiakaslähtöisyyttä ja mainetta. Tavoitteena oli selvittää reklamaatiokäsittelyn ongelmakohdat, sekä luoda malli, joka tekee prosessista tasalaatuista. ...