Haku
Viitteet 1-10 / 12
Markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi
(2021)
Työ on tehty toimeksinantona PeDaTa Oy:lle. Työssä tehtiin markkinointiviestintäsuunnitelma brändimuutoksen tueksi. Tietoperusta käsittelee brändiä ja siihen liittyviä oleellisia asioita.
Sosiaalisen median markkinointitutkimus Careerialle
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tehdään sosiaalisen mediaan keskittyvä markkinointitutkimus toimeksiantajayritykselle, Careerialle. Careeria on Porvoossa, Askolassa, Vantaalla, Helsingissä ja Keravalla toimiva ammatillista koulutusta ...
Markkinointiviestinnän erityispiirteet Saksassa
(2022)
Kansainvälistyminen on luonnollinen strategia suomalaisille yrityksille toiminnan laajentamiseen ja myynnin edistämiseen. Yritykset hakevat kasvua lähialueilta kuten Saksasta ja Ruotsista. Saksa on ollut jo vuosikymmeniä ...
TikTok-markkinointiviestintäsuunnitelma Helsingin Kahvipaahtimolle
(2022)
Tämä on toiminnallinen opinnäytetyö, joka on tehty toimeksiantona Helsingin Kahvipaahtimolle. Helsingin Kahvipaahtimo on helsinkiläinen pienpaahtimo, joka luo uutta suomalaista kahvikulttuuria. Opinnäytetyön tavoitteena ...
Instagram-opas aloittelevalle ammattilaistilin käyttäjälle
(2021)
Tämän toiminnallisen opinnäytetyön tarkoituksena on rakentaa ymmärrystä sosiaalisen median kanava Instagramin mahdollisuuksista yrityksen markkinointiviestinnän työkaluna. Opinnäytetyön tavoitteena on tuottaa selkeä ja ...
In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen
(2022)
Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
Vannevalmistaja Dymagin yritysesitelmän uudistaminen
(2023)
Uudet asiakkaat kaipaavat yhä enemmän tietoa yrityksistä ja niiden toiminnasta ennen ostopäätöksen tai mielipiteen muodostumista. Yritykset pyrkivät viestimään omasta toiminnastaan, tuotteista ja arvoista erilaisin ...
Yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä
(2022)
Tässä opinnäytetyössä pohditaan yrityspodcastin onnistumisen edellytyksiä. Kehittämisen kohteena on sosiaalialan yrityksen julkaisema podcast. Työn tavoitteena on kiteyttää menestymisen edellytyksiä yrityspodcastille, jonka ...
Yritysten suhtautuminen koronarajoituksiin – markkinointiviestinnän ja arvojen merkitys poikkeusaikana
(2022)
Tässä opinnäytetyössä tutkittiin vuosien 2020-2022 välillä toteutuneiden koronarajoitusten vaikutusta yrityksiin ja niiden markkinointiviestintään sekä sitä, millaisia arvoja yritys on halunnut rajoitusten aikana tuoda ...
TikTokin hyödyntäminen Finnairin brändiuudistuksen viestimisessä
(2022)
TikTok on maailman nopeimmin kasvava sosiaalisen median sovellus, joka perustuu lyhyeen, viihteelliseen videosisältöön. TikTokin käyttäjistä 75 % on 18–34-vuotiaita – ikäryhmää, jota brändien on vaikea saavuttaa perinteisen ...