Haku
Viitteet 1-10 / 13
Instagram usage in animal rescue associations
(2020)
Tässä tutkimuksessa analysoitiin eläinsuojeluyhdistysten valintoja profiilin rakentamiseen sosiaalisen median sivusto Instagramissa ja millaista sisältöä ne pääasiassa tuottavat kyseiselle alustalle sekä erityyppisten ...
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Social Media Planning for a Small Business: Case Firehawk Forge
(2020)
Näkyvyys sosiaalisessa mediassa on tärkeää nykypäivän yritysmarkkinoinnissa. Tämän tutkimustyyppisen opinnäytetyön toimeksiantajana oli amerikkalainen artesaanityöpaja, joka halusi vahvistaa sosiaalisen median käyttöään ...
Tapahtumien markkinointi sosiaalisessa mediassa
(2019)
Sosiaalinen media on nykyään osa niin kuluttajien kuin yritysten jokapäiväistä elämää. Eri sosiaalisen median kanavien hallitseminen on olennaista yrityksen menestykselle.
Työn tavoitteena oli selvittää, miten tapahtumia ...
Digitaalisen markkinointiviestinnän kehittämissuunnitelma Autokorjaamo Arto Saastamoiselle vuodelle 2019
(2019)
Digitalisaatio on muuttanut huomattavasti yritysten markkinointiviestintää ja sen toteutustapoja. Nykyään yrityksen on oltava sosiaalisessa mediassa (jäljempänä some) tai sitä ei ole olemassa. Facebook on ollut jo pitkään ...
Instagram osana Suomen jalkapallomaajoukkueiden markkinointiviestintää
(2021)
Urheilu on nykypäivänä kansainvälinen ilmiö, jolla on paljon sosiaalista ja kaupallista voimaa yhteiskunnassa. Jalkapallo on maailman suosituin urheilulaji, ja se tuo yksilöitä eri
maista ja kulttuureista vahvasti ...
Instagram-markkinointikampanja ja sisällöntuotanto sisustusalan verkkokaupalle
(2022)
Sosiaalisesta mediasta digitaalisen median muotona on viime vuosina muodostunut tehokas markkinointiviestinnän kanava, jonka hyödyntäminen voi olla yrityksille vaikuttavampaa kuin perinteisen median keinot. Riittävää ei ...
Vaikuttajamarkkinointi Instagramissa vaikuttajan näkökulmasta
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli tarkastella vaikuttajamarkkinointia sosiaalisen median markkinoinnin muotona sekä tarkastella tarkemmin sosiaalisen median vaikuttajia ja vaikuttajaksi tulemista. Tavoitteena oli myös kuvata ...
In Stockin sosiaalisen median sisällön tuottaminen ja kehittäminen
(2022)
Sosiaalisen median merkitys yritysten markkinoinnissa on kasvanut viime vuosien aikana digitalisoitumisen johdosta. Yritysten pitäisi pysyä mukana alati muuttuvassa sosiaalisessa mediassa, missä sisällöntuotanto ja ...
Sosiaalisen median suunnitelma EcoFurnille
(2022)
Sosiaalinen media on jatkuvasti yhä suurempi osa yritysten markkinointia ja brändin rakentamista. Se on erinomainen keino lisätä yrityksen näkyvyyttä sekä olla helposti asiakkaiden saavutettavissa. Ammattimainen sosiaalinen ...