Haku
Viitteet 1-5 / 5
Asiakasymmärryksellä lisäarvoa – Sosiaalisen median sisällöntuotannon kehittäminen Tanssistudio Dance Artille
(2020)
Sosiaalisen median voima nykyaikana on suuri ja pelkkä läsnäolo sosiaalisen median kanavissa ei riitä yrityksille. Yrityksien tulisi nykyaikana olla aktiivisia sisällöntuottajia useassa eri sosiaalisen median kanavassa ja ...
Sosiaalisen median toimintaohjeistus HESY ry:lle
(2019)
Opinnäytetyön tavoitteena on luoda Helsingin eläinsuojeluyhdistykselle sosiaalisen median toimintaohjeistus, jonka avulla voidaan kehittää HESY ry:n sosiaalisen median markkinointia. HESY:llä ei ole ennestään ohjeistusta, ...
Hyöty irti Facebookista – Sisältösuunnitelma
(2022)
Sosiaalinen media on osana lähes jokaisen ihmisen arkea. Siksi myös yritysten osuus sosiaalisessa mediassa on laajentunut. Sosiaalisessa mediassa yritysten kilpailu asiakkaiden huomiosta on rankkaa, eikä perinteiset ...
Kaupunkilehti Länsiväylän toimituksen monikanavainen työprosessi ja Instagram-tilin kehittäminen
(2022)
Opinnäytetyön tavoitteena oli selvittää, millainen espoolaisen kaupunkilehti Länsiväylän toimitusprosessi on ja miten se mukautuu sosiaalisen median kanavan Instagramiin sisällöntuotantoon. Tein opinnäytetyön toimeksiantona ...
Sosiaalisen median vuosikello ja ohjeistus sisältömarkkinoinnin suunnitteluun yritys Y:lle
(2023)
Opinnäytetyön tavoitteena oli luoda vuosikello tehostamaan yrityksen Y sisältömarkkinointia Instagramissa ja Facebookissa tekemällä siitä helpommin suunniteltavaa. Vuosikello luotiin päiväkohtaiseksi ja helposti muokattavaksi ...